Gå til innhold

Håper Noen vet dette!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på rehabeliterings penger og legen søker nå tidsbegrenset uføretrygd!! Jeg kan ikke ta på meg ekstravakter på jobben fordi jeg ikke klarer, og intekten vil da bli litt høyere for trygdekontoret i søknadsperioden. Vel vel. Problemet er at borettslaget mitt ønsker meg som den neste leder her! for ett år og da får jeg jo en ekstra skattbar inntekt!

Litt rart spørsmål dette men jeg føler jeg ikke kan ringe trygdekontoret å spørre.

Det vil jo ikke være mye jobbing men det er inntekten jeg bekymrer meg over. vil den påvirke min søknad ang uføretrygd? Hvis noen skjønner meg.

Får ikke fatt i legen min før valget. Har lyst til å bli leder men??

Skal vel la seg godt gjøre å få svar fra en i med denne erfaring kanksje.

Gla for alle svar.

Gjest ærlig talt
Skrevet

Altså: du vil ikke jobbe mer fordi du da får mindre trygd? I så fall mener jeg at det er helt tåpelig. Du jobber selvsagt det du vil og klarer, og så gir du trygdekontoret beskjed om dette.

Skrevet

ring bare å spør du, for du er ufør for å utføre de oppgaver du normalt gjør, men det er ikke dermed sagt du må vente på å dø for du ikke kan gjøre hverdagen til noe positivt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...