Gjest piscis Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Jeg går på rehabeliterings penger og legen søker nå tidsbegrenset uføretrygd!! Jeg kan ikke ta på meg ekstravakter på jobben fordi jeg ikke klarer, og intekten vil da bli litt høyere for trygdekontoret i søknadsperioden. Vel vel. Problemet er at borettslaget mitt ønsker meg som den neste leder her! for ett år og da får jeg jo en ekstra skattbar inntekt! Litt rart spørsmål dette men jeg føler jeg ikke kan ringe trygdekontoret å spørre. Det vil jo ikke være mye jobbing men det er inntekten jeg bekymrer meg over. vil den påvirke min søknad ang uføretrygd? Hvis noen skjønner meg. Får ikke fatt i legen min før valget. Har lyst til å bli leder men?? Skal vel la seg godt gjøre å få svar fra en i med denne erfaring kanksje. Gla for alle svar. 0 Siter
Gjest ærlig talt Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Altså: du vil ikke jobbe mer fordi du da får mindre trygd? I så fall mener jeg at det er helt tåpelig. Du jobber selvsagt det du vil og klarer, og så gir du trygdekontoret beskjed om dette. 0 Siter
fatalhelse Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 ring bare å spør du, for du er ufør for å utføre de oppgaver du normalt gjør, men det er ikke dermed sagt du må vente på å dø for du ikke kan gjøre hverdagen til noe positivt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.