Gå til innhold

er så redd for reaksjoner...

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har inget annet sted å få disse tankene og begymringene mine ut. Og det vel også teite tanker, men de opptar min hverdag og de styrer meg mye nå for tiden...

Jeg syns ikke jeg har fine pupper, de henger mer enn de burde, og det er litt "tomme"..ikke sånn super super ille, men syns ikke det ser så fint ut akkurat...

jeg er veldig fornøyd ellers med kroppen, jeg får stadig kommentarer på hvor sexy jeg er...

men det er jo MED klær på...og jeg tør rett og slett ikke involvere meg med gutter for er så redd for å bli kommentert for så å bli avvist....

har noe på gang nå og jeg vurderer å kutte ut -rett og slett pga av dette. jeg prøver å tenke at jeg har nå den kroppen jeg har...men jeg klarer ikke...tenk om ....jeg ville få det så vondt inni meg...

jeg er 28 år, så jeg vet at jeg ikke kan ha struttepupper lengre....men dette styrer meg jo, jeg begynner å bli deppa for jeg overbevist om at jeg blir dumpa når de ser meg naken...de forventer kanskje den kroppen med de puppene, siden jeg er sexy med klær på...er så redd jeg skal se skuffelsen....åhhh...det er syke tanker, men hva skal jeg gjøre da...å ta silikon er flaut det og, vil ikke det heller...men er det sånn tror dere? vil de le og dumpe meg??

håper noen tar seg tid til å svare meg!:):)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197979-er-s%C3%A5-redd-for-reaksjoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du bør finne gutter som er litt eldre enn 16 år da?

Nei, helt seriøst. Voksne mannfolk vet at pupper henger litt. De har da for pokker hørt om push-up de og? Jeg kan garantere at de ikke tenker over det, og særlig ikke i "gjerningsøyeblikket".

Enig med Åsemor.

Du kan være sikker på at når dere er godt i gang, så er det han ser pupper, og ikke alt det du tror han ser.

Ingen som tror at en kan ha struttepupper som en 17åring hele livet, og normale mannfolk forventer ikke det.

De liker pupper - og vil sannsynligvis ikke legge merke til alt mulig du selv ser.

Go for it! ;)

Struttepupper? Har jeg aldri hatt. :o) Men de få som har fått nærme seg dem har da ikke sutret av den grunn! Storkost seg har de gjort!

Jeg har mer komplekser over magen min jeg da, den bærer litt preg av to svangerskap og stor matlyst... Men kjærsten min påstår jeg er tynn (*haha*) og jeg lar ham leve i troen jeg... ;o)

Slapp av og nyt det hele! Menn tenner mer på kvinnelig selvsikkerhet og avslappethet i forhold til egen kropp enn på at puppene peker den ene eller den andre retningen!

Gjest KariKruskakli

Du sier at du har en flott kropp, så hva er det kjæresten da vil finne ut, når du tar av bh`en?

Jo, han vil antagelig se at du er et vanlig menneske, hvor ALT ved deg ikke er 100 % perfekt.

Men,hvem er nå egentlig det?

Om han vil droppe deg av den grunn, er han da en mann du ønsker deg?

Annonse

For det første er pupper digg....jævlig digg også.

For det andre vet menn som har levd en stund at puppene etter hvert vil komme nærmere gulvet.

De som ikke skjønner det er for umodne og de trenger du ikke å være sammen med heller.

For det tredje er en mann happy som f.. når han får lov til å komme så nær at han kan kose det han vil med dem.

For det fjerde er det deilig å se en kvinnekropp som er moden og flott. Som jeg sa helt først, det er digg som f...

For det femte, du bekymrer deg unødvendig:-)

For det andre vet menn som har levd en stund at puppene etter hvert vil komme nærmere gulvet.

De som ikke skjønner det er for umodne og de trenger du ikke å være sammen med heller.

For det tredje er en mann happy som f.. når han får lov til å komme så nær at han kan kose det han vil med dem.

For det fjerde er det deilig å se en kvinnekropp som er moden og flott. Som jeg sa helt først, det er digg som f...

Du svarer bare såååå utrolig bra :)

Jeg har ikke det samme problemet som henne, men å se at du stiller slik opp med slike bra ord til andre sjarmerer meg virkelig!

:o)

Vet du, jenter er mer opptatt av utseende på dine bryster enn menn.

Menn er mer opptatt av å kose med dem.

Jenter/venninner kommer ofte med kommentarer som gjør en uvel, kun for å fremheve seg selv.

Men akkuret her inne var det mange positive svar fra jentene da :o)

Men legg merke til når du er ute blandt folk.

Jenter legger merke til hva du har på deg osv..

Gutta ser formene,bevegelsene og det livsglade i deg :)

Vi må bare lære oss og godta oss selv slik vi ser ut, det er da menn klarer å nyte oss fult ut :)

:o)

Gjest KariKruskakli

Får komme med litt skryt jeg også.

Slik svarer en ordenlig mann;)

Gjest Dior femme

Opp med selvtilliten, jente!

Gutta bryr seg ikke så mye om kroppen din som du tror. Så lenge du er trygg på deg selv er det det viktigste. Og hvis du i tillegg er sexy (som du selv sier) så har du definitivt ikke noe å bekymre deg for! En mann vil ikke vurdere deg med kritisk blikk når du tar av deg klærne. Han vil bare bære lykkelig for å ha fått sjangs..;)

Annonse

Hear hear!

;-D

Jeg kan ikke snakke for andre enn meg selv, men: Hvis jeg først finner en kvinne tiltrekkende, så blir detaljene ved de forskjellige kroppsdelene hennes interessante som en del av denne kvinnens person, og ikke som eksempler på hvordan jeg mener det skal se ut. Jeg er veldig detaljopphengt mht. kvinnekroppen, men ikke i den forstand at jeg har så bestemte formeninger om hvordan detaljene skal se ut.

".........................................."

Hei...det du skrev var så fint, det var veldig godt å høre det fra en mann! tusen tusen takk:)

Noe sånt som 90+ % av alle kvinner som opererer puppene gjør det for sin egen del, ikke for en mann, og ofte mot kjærestens vilje.

Menn liker pupper, i alle størrelser og former. Får vi se dem, og i tillegg leke med dem tenker vi lite på hvordan de ser ut.

Jeg kan garantere deg at ingen mann vil le av puppene dine eller dumpe deg pga dem. Det hadde de ikke gjort om de faktisk var stygge heller, noe de neppe er.

For å gjenta meg selv, kvinner tenker for mye og lager problemer av ingenting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...