Gå til innhold

Slankekrigen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så inspirert av å se på slankekrigen, så i morgen skal jeg begynne å spise sunt og trene, veier riktignok under halvparten av de som er med der da, men allikevel...

Så nå må dere dol'ere hjelpe meg og passe på at jeg ikke skeier ut. Har vært altfor lite flink til å trene det siste halve året.

Skrevet

I morgen skal jeg også begynne, etter en ferie med alt for mye usunn mat og alt for mye øl, og på toppen av det hele en forkjølelse som gjorde forfallet komplett.

Det skal bli godt å komme igang igjen, selv om det blir tøft å motivere seg de første ukene.

Lykke til!

Gjest trøtt i kveld
Skrevet

I morgen skal jeg også begynne, etter en ferie med alt for mye usunn mat og alt for mye øl, og på toppen av det hele en forkjølelse som gjorde forfallet komplett.

Det skal bli godt å komme igang igjen, selv om det blir tøft å motivere seg de første ukene.

Lykke til!

Ønsk meg og lykke til! Jeg må prøve å spise sunnere og trene litt. Bør ta av noen kilo.

Skrevet

Ønsk meg og lykke til! Jeg må prøve å spise sunnere og trene litt. Bør ta av noen kilo.

Lykke til!

Skrevet

Lykke til!

Lykke til til deg også da, vi får motivere hverandre litt her inne underveis! Det hjelper å ha noen som backer en opp. Det første jeg skal gjøre i morgen tidlig er å tørke støv av spinnigsykkelen!

Gjest Lykke til for begge oss:)
Skrevet

Jef også starter et nytt og bedre liv i morgen. Har avtale med ei venninne om å trene minst tre ganger i uken, så dette kan faktisk gå bra:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...