Gjest Timari Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 jeg satt her og lurte på om denne familien som skulle dele hverdagslivet blant en stammefamilie i Namibia virkelig fikk det riktige bildet av livet der nede. Kan det være at disse seriemoniene ble gjort bare fordi de (stammefolket) tenkte at det var det nordmennene ønsket å se? Og at de bevisst ble avskåret fra å se enkelte deler av dette livet? Vet også at det er en del som er redigert bort når de laget programmet Fikk de oppleve livet som det virkelig var der? 0 Siter
org Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg tenker på det at familien tok livet av hanen deres. Det var vel neppe særlig langsiktig, vel? Og de fire tenkte faktisk å sette til livs kjøttet selv - før en av de innfødte tok med hele gryta. Jeg har forståelse for at man kan bli egoistisk i en slik setting, men de foretok noen ukloke valg, slik jeg ser det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.