Gå til innhold

Kopiere VHS-video over på en DVD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er vanskelig å kopiere VHS-video over på en DVD?

Hva slags utstyr trenger jeg da?

Hvis jeg har en videospiller og en DVD-opptaker med harddisk, kan jeg få til det da?

Noen med peiling som kan svare meg på det?

Skrevet

Ikke at jeg egentlig vet, men:

Hvis du har en DVD-opptaker med scart-inngang, og en vhs-spiller med det samme, så burde det ikke være noe i veien for å kjøre signalet fra videospilleren inn på DVD-opptakeren.

"........................................"

Skrevet

Hvis du har en DVD-opptaker med scart-inngang, og en vhs-spiller med det samme, så burde det ikke være noe i veien for å kjøre signalet fra videospilleren inn på DVD-opptakeren.

Du kobler de bare til hverandre og så kan du velge om du vil brenne den direkte på cd, eller om du vil lagre den på harddisken. Det er ikke alle filmer det går med, for noen har kopisperre. Jeg fikk den geniale ideen om å brenne alle de gamle Disneyfilmene over på cd'er, men det gikk jo ikke. Har en kompis som vet hvordan det kan gjøres, men foreløpig har han ikke hatt tid til å vise meg, man må visst ha et eller annet program som fjerner sperren.

Skrevet

Du kobler de bare til hverandre og så kan du velge om du vil brenne den direkte på cd, eller om du vil lagre den på harddisken. Det er ikke alle filmer det går med, for noen har kopisperre. Jeg fikk den geniale ideen om å brenne alle de gamle Disneyfilmene over på cd'er, men det gikk jo ikke. Har en kompis som vet hvordan det kan gjøres, men foreløpig har han ikke hatt tid til å vise meg, man må visst ha et eller annet program som fjerner sperren.

Uhm....hint hint...se på trådlisten, og svar til den som skal ha svaret :-)

"..........................................."

Skrevet

Uhm....hint hint...se på trådlisten, og svar til den som skal ha svaret :-)

"..........................................."

sorry, var visst litt kjapp på tasten, det er sent vet du....

Skrevet

Takk, skal sjekke forholda her.

Skrevet

Takk for hjelpa, skal prøve på dette!

Egentlig er det program som jeg har tatt opp fra tv som jeg vil kopiere, så det burde vel gå da.

men igjen takk for hjelpen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...