Gjest help me! Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Noen som vet om det er vanskelig å kopiere VHS-video over på en DVD? Hva slags utstyr trenger jeg da? Hvis jeg har en videospiller og en DVD-opptaker med harddisk, kan jeg få til det da? Noen med peiling som kan svare meg på det? 0 Siter
Prozak Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Ikke at jeg egentlig vet, men: Hvis du har en DVD-opptaker med scart-inngang, og en vhs-spiller med det samme, så burde det ikke være noe i veien for å kjøre signalet fra videospilleren inn på DVD-opptakeren. "........................................" 0 Siter
Aryane Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Ikke at jeg egentlig vet, men: Hvis du har en DVD-opptaker med scart-inngang, og en vhs-spiller med det samme, så burde det ikke være noe i veien for å kjøre signalet fra videospilleren inn på DVD-opptakeren. "........................................" Du kobler de bare til hverandre og så kan du velge om du vil brenne den direkte på cd, eller om du vil lagre den på harddisken. Det er ikke alle filmer det går med, for noen har kopisperre. Jeg fikk den geniale ideen om å brenne alle de gamle Disneyfilmene over på cd'er, men det gikk jo ikke. Har en kompis som vet hvordan det kan gjøres, men foreløpig har han ikke hatt tid til å vise meg, man må visst ha et eller annet program som fjerner sperren. 0 Siter
Prozak Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Du kobler de bare til hverandre og så kan du velge om du vil brenne den direkte på cd, eller om du vil lagre den på harddisken. Det er ikke alle filmer det går med, for noen har kopisperre. Jeg fikk den geniale ideen om å brenne alle de gamle Disneyfilmene over på cd'er, men det gikk jo ikke. Har en kompis som vet hvordan det kan gjøres, men foreløpig har han ikke hatt tid til å vise meg, man må visst ha et eller annet program som fjerner sperren. Uhm....hint hint...se på trådlisten, og svar til den som skal ha svaret :-) "..........................................." 0 Siter
Aryane Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Uhm....hint hint...se på trådlisten, og svar til den som skal ha svaret :-) "..........................................." sorry, var visst litt kjapp på tasten, det er sent vet du.... 0 Siter
Gjest help me! Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Ikke at jeg egentlig vet, men: Hvis du har en DVD-opptaker med scart-inngang, og en vhs-spiller med det samme, så burde det ikke være noe i veien for å kjøre signalet fra videospilleren inn på DVD-opptakeren. "........................................" Takk, skal sjekke forholda her. 0 Siter
Gjest help me! Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Du kobler de bare til hverandre og så kan du velge om du vil brenne den direkte på cd, eller om du vil lagre den på harddisken. Det er ikke alle filmer det går med, for noen har kopisperre. Jeg fikk den geniale ideen om å brenne alle de gamle Disneyfilmene over på cd'er, men det gikk jo ikke. Har en kompis som vet hvordan det kan gjøres, men foreløpig har han ikke hatt tid til å vise meg, man må visst ha et eller annet program som fjerner sperren. Takk for hjelpa, skal prøve på dette! Egentlig er det program som jeg har tatt opp fra tv som jeg vil kopiere, så det burde vel gå da. men igjen takk for hjelpen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.