Gå til innhold

Regresjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere erfaringer med regresjon?

Jeg har så lyst til å prøve....*s*

Gjest papirtiger
Skrevet

Hva mener du med regresjon? Jeg frykter det verste..

Skrevet

Nei det har jeg aldri prøvd, vet ikke om jeg hadde villet prøve det heller, men det facinerer meg veldig.

Skrevet

Ved regresjon blir du satt i en slags "trance",og forsøkt flyttet tilbake i tid så du kan huske ditt/dine tidligere liv.

Gjest testet ut
Skrevet

Jeg har prøvd for mange år siden. Det gav meg ingenting.

Bortsett fra en utrolig avspenning i kroppen.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Ved regresjon blir du satt i en slags "trance",og forsøkt flyttet tilbake i tid så du kan huske ditt/dine tidligere liv.

Tidligere liv? Pøh!

Typisk sånn kom-så-skal-jeg-gjøre-noe-absurd-med-deg-som-koster-mye-penger business...

Skrevet

Det er ikke helt riktig det lissemor sier under her.

Regresjonsterapi er å hypnotisere pasienten (sette i trance), for så å bringe bevisstheten tilbake til ting som har skjedd tidligere i livet (traumer fra barndommen etc.). Dette med å bringe tilbake til tidligere liv er noe annet, som kan gjøres på samme måte, men sjelden av de samme behandlerne.

"........................................."

Skrevet

Tidligere liv? Pøh!

Typisk sånn kom-så-skal-jeg-gjøre-noe-absurd-med-deg-som-koster-mye-penger business...

Det er det neppe. De få psykologene som har drevet med dette og skrevet bøker om det tjener neppe mer enn andre psykologer.

".........................................."

Skrevet

Det er det neppe. De få psykologene som har drevet med dette og skrevet bøker om det tjener neppe mer enn andre psykologer.

".........................................."

Men den serien som gikk på tvn...der snakket de jo tidligere liv?

Æsj,da gidder jeg ikke.Har ingen traumer fra barndommen,jeg.Heldigvis.

Gjest papirtiger
Skrevet

Det er ikke helt riktig det lissemor sier under her.

Regresjonsterapi er å hypnotisere pasienten (sette i trance), for så å bringe bevisstheten tilbake til ting som har skjedd tidligere i livet (traumer fra barndommen etc.). Dette med å bringe tilbake til tidligere liv er noe annet, som kan gjøres på samme måte, men sjelden av de samme behandlerne.

"........................................."

Hehe...jotakk, jeg vet det.

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg har ikke prøvd regresjonsterapi nei, men jeg har lest en del artikler hvor de viser at dette bare er tull...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...