Gå til innhold

Hjelp!Hva stemmer jeg i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!Jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal stemme i morgen.. Jeg ønsker meg romsligere økonomi.Jeg er alenemor med 2 barn i barnehage/skolealder. Er statlig ansatt i full jobb, og har masse gjeld på bolig,og har svært lite igjen å rutte med når regningene er betalt.SV? AP?

Skrevet

Ta hurtigtesten i VG - dessuten skal politikken bare handle om dn egen situasjon? ;)

Gjest med mye gjeld er renta viktig
Skrevet

Med masse gjeld. Da kan det kanskje være greit at renta ikke øker mye.

Ikke ap/sv

Skrevet

Ta hurtigtesten i VG - dessuten skal politikken bare handle om dn egen situasjon? ;)

Jeg er opptatt av bistand/u-hjelp, eldreomsorg og miljøvern og, men må innrømme at jeg står meg selv nærmest;-) Er så sliten av å jobbe meg halvt igjel for å få hjulene til å gå rundt. Sønnen min skulle hatt ny sykkel og;-)

Skrevet

Ikke stem Venstre,om du ikke er millionær da:).

Stemmer du V støtter du RimiHagens kampanje for å sikre borgerlig flertall.

Rikingen RimiHagen har betalt mye av Venstrekampanjen, han driter i Venstre men satser på å kapre tvilerne for å sikre seg og sine rike venner borgerlig flertall og lav skatt.

Han tror vel vi "vanlige" mennesker er dumme og lettledende uten omløp i skallen! :-(

Du må stemme sosialistisk(sp,sv eller ap) skal det lønne seg for deg i din situasjon.Samtidig støtter du alle andre "vanlige" mennesker, så alle dine medmennesker får et verdig liv, ikke bare rikingene(som er vinnerne i en eventuell borgerlig regjering!).

Den Venstrekampanjen flisa har drevet med her inne(hun er politiker) er til å bli kvalm av. Venstre får nesten null innvirkning i en eventuell borgerlig regjering, derfor ingen vits!

Det er kun to sider i denne valgkkampen, sosialistisk eller borgerlig. De borgerlige jobber for rikingene, sosialistene jobber for oss andre.

Jeg gir iallefall ikke bort min stemme til Kjell Magne, Erna, Karl Ivar/Siw m/haleheng Venstre.

Skrevet

Jeg kommer til å stemme AP, og kan ikke råde deg til å stemme andre enn dem :) God "all around" politikk.

Skrevet

Jeg er opptatt av bistand/u-hjelp, eldreomsorg og miljøvern og, men må innrømme at jeg står meg selv nærmest;-) Er så sliten av å jobbe meg halvt igjel for å få hjulene til å gå rundt. Sønnen min skulle hatt ny sykkel og;-)

Dette ropet til flisa om hjelp var plantet for å fortsette den helvetes Venstre-kampanjen igjen.

NÅ MÅ DERE FOR HELVETE GI DERE HER INNE(eller DU rettere sagt kansje?)

Jeg vet en ting, og det er at jeg ALDRI kommer til å stemme på V sånn som du/dere har forpestet det partiet her inne. Du/dere har gjort så jeg kun tenker på å spy hver gang jeg hører ordet Venstre.

Eier du/dere ikke folkeskikk?Det er nok for lenge siden*grr*

Skrevet

Dette ropet til flisa om hjelp var plantet for å fortsette den helvetes Venstre-kampanjen igjen.

Jeg vet en ting, og det er at jeg ALDRI kommer til å stemme på V sånn som du/dere har forpestet det partiet her inne. Du/dere har gjort så jeg kun tenker på å spy hver gang jeg hører ordet Venstre.

Den min var til flisa!

Hun bør dempe seg nå, jeg tror alle har fått med seg hva hun mener!

Skrevet

Himmel, snakk om totalt mange selvinnsikt. Tror du virkelig at dette ukontrollerte angrepet ditt er til stor gavn for sosialistene....?

Skrevet

Ap

Tatt tester nå på VG, aftenposten og nrk. Havner ut på omtrent helt dødt løp mellom AP og SV.. Hm...Valgets kvaler!

Skrevet

Himmel, snakk om totalt mange selvinnsikt. Tror du virkelig at dette ukontrollerte angrepet ditt er til stor gavn for sosialistene....?

Nei det får nå bare stå til, men nå er det pokker ta meg nok valgkamp her, for både røde og blå! ;-)

Hele forumet har blitt en eneste stor spamboks for flisas V-parti.

Og vi har da vitterlig nok hørt hva hun mener nå, minst 100 ganger pe. dag! :(

Djesus!

Skrevet

Tatt tester nå på VG, aftenposten og nrk. Havner ut på omtrent helt dødt løp mellom AP og SV.. Hm...Valgets kvaler!

Du får logge av å sette deg ned å meditere, så finner du det nok ut ;o)

Skrevet

Ta ap siden det kommer først i alfabetet;)

Skrevet

Du får logge av å sette deg ned å meditere, så finner du det nok ut ;o)

Strålende ide!;-))) Takk for tipset;-) Skal sove på det og våkne - forhåpentligvis litt klokere i morgen tidlig!

Skrevet

Sett deg ned og les igjennom partiprogrammene! De fleste partiene har disse liggende på hjemmesidene sine og du har fremdeles litt tid på deg.

Selv skal jeg for første gang stemme Kystpartiet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...