collins Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Den største sosiale reformen vi har hatt i moderne tid, er lavt rentenivå. Med stor gjeld kan det ikke være noe annet enn et borgerlig parti du skal stemme på. Å bruke penger som fulle sjømenn, slik de rødgrønne har tenkt, vil gi en raskt økende rente. 0 Siter
Gjest ingen tvil Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Hvis man skal tenke på seg selv vil jo Frp være det beste valget for de fleste. 0 Siter
flisa Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Ikke stem Venstre,om du ikke er millionær da:). Stemmer du V støtter du RimiHagens kampanje for å sikre borgerlig flertall. Rikingen RimiHagen har betalt mye av Venstrekampanjen, han driter i Venstre men satser på å kapre tvilerne for å sikre seg og sine rike venner borgerlig flertall og lav skatt. Han tror vel vi "vanlige" mennesker er dumme og lettledende uten omløp i skallen! :-( Du må stemme sosialistisk(sp,sv eller ap) skal det lønne seg for deg i din situasjon.Samtidig støtter du alle andre "vanlige" mennesker, så alle dine medmennesker får et verdig liv, ikke bare rikingene(som er vinnerne i en eventuell borgerlig regjering!). Den Venstrekampanjen flisa har drevet med her inne(hun er politiker) er til å bli kvalm av. Venstre får nesten null innvirkning i en eventuell borgerlig regjering, derfor ingen vits! Det er kun to sider i denne valgkkampen, sosialistisk eller borgerlig. De borgerlige jobber for rikingene, sosialistene jobber for oss andre. Jeg gir iallefall ikke bort min stemme til Kjell Magne, Erna, Karl Ivar/Siw m/haleheng Venstre. han vil h alav skatt fordi han investerer i FLERE ARBEIDSPLASSER til deg og meg -ergo mer skatt til fellesskapet! Skal noen i det hele tatt GIDDE å være kjent, millionær, gründer, arbeidsgiver, industrimagnat, upoulær, så MÅ de ha lønn for strevet! dE KAN IKKE STEMPLE UT OG INN 8-4 SOM OSS VANLIG DØDELIGE! UPS caps lock .) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.