Gå til innhold

Hjelp!Hva stemmer jeg i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den største sosiale reformen vi har hatt i moderne tid, er lavt rentenivå. Med stor gjeld kan det ikke være noe annet enn et borgerlig parti du skal stemme på. Å bruke penger som fulle sjømenn, slik de rødgrønne har tenkt, vil gi en raskt økende rente.

Gjest ingen tvil
Skrevet

Hvis man skal tenke på seg selv vil jo Frp være det beste valget for de fleste.

Skrevet

Ikke stem Venstre,om du ikke er millionær da:).

Stemmer du V støtter du RimiHagens kampanje for å sikre borgerlig flertall.

Rikingen RimiHagen har betalt mye av Venstrekampanjen, han driter i Venstre men satser på å kapre tvilerne for å sikre seg og sine rike venner borgerlig flertall og lav skatt.

Han tror vel vi "vanlige" mennesker er dumme og lettledende uten omløp i skallen! :-(

Du må stemme sosialistisk(sp,sv eller ap) skal det lønne seg for deg i din situasjon.Samtidig støtter du alle andre "vanlige" mennesker, så alle dine medmennesker får et verdig liv, ikke bare rikingene(som er vinnerne i en eventuell borgerlig regjering!).

Den Venstrekampanjen flisa har drevet med her inne(hun er politiker) er til å bli kvalm av. Venstre får nesten null innvirkning i en eventuell borgerlig regjering, derfor ingen vits!

Det er kun to sider i denne valgkkampen, sosialistisk eller borgerlig. De borgerlige jobber for rikingene, sosialistene jobber for oss andre.

Jeg gir iallefall ikke bort min stemme til Kjell Magne, Erna, Karl Ivar/Siw m/haleheng Venstre.

han vil h alav skatt fordi han investerer i FLERE ARBEIDSPLASSER til deg og meg -ergo mer skatt til fellesskapet!

Skal noen i det hele tatt GIDDE å være kjent, millionær, gründer, arbeidsgiver, industrimagnat, upoulær, så MÅ de ha lønn for strevet! dE KAN IKKE STEMPLE UT OG INN 8-4 SOM OSS VANLIG DØDELIGE! :)

UPS caps lock .)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...