Gjest ikke nick idag nei.. Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 ... jeg hadde ikke tenkt, men har en venninne som nesten blir "sur" om jeg ikke gjør. Hvem vil beholde kontantstøtten? noen som vet? 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Hvis du bryr deg så lite om politikk kan du ta denne hurtigtesten: http://valg.vg.no/velgerguiden_2005/ Hvis du bryr deg litt mer kan du ta denne: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/valg2005/valgomat/ 0 Siter
Gjest har stemt Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 KRF, FRP, HØYRE, SP (MEN SPØRS HVA SP DE FÅR IGJENNOM MED AP OG SV, FOR DE TO ER VELDIG IMOT) tror venstre også er for? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 KRF, VENSTRE OG HØYRE vil beholde kontantstøtten i en eller annen form. Krf vil øke beløpet i den formen den er nå. Tror V og H ønsker å gi den til kun de som har barna sine hjemme (dvs ikke bruker dagmamma). 0 Siter
Gjest quando Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Du skrev innlegget den 12 sept. "I morgen" er da tirs den 13 sept, og da får ingen stemme. Du må nok vente i 4 år på neste Stortingsvalg. 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Du skrev innlegget den 12 sept. "I morgen" er da tirs den 13 sept, og da får ingen stemme. Du må nok vente i 4 år på neste Stortingsvalg. Men innlegget er skrevet 1:04, altså før vedkommende la seg sannsynligvis. Og da blir jo "i morgen" i praksis 12. sept, selv om det teoretisk sett allerede har blitt det. Bare sånn når man først skal kverulere 0 Siter
Gjest quando Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Men innlegget er skrevet 1:04, altså før vedkommende la seg sannsynligvis. Og da blir jo "i morgen" i praksis 12. sept, selv om det teoretisk sett allerede har blitt det. Bare sånn når man først skal kverulere Så klokkeslettet jeg og, men "i morgen" er den påfølgende dato. Det kan det ikke herske tvil om. 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Så klokkeslettet jeg og, men "i morgen" er den påfølgende dato. Det kan det ikke herske tvil om. Det synes ikke jeg. 0 Siter
gripp Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Hvis du skal stemme sosialistisk, er det best å vente til tirsdagen. Da er det gjerne mindre køer. 0 Siter
Goliath Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Hvis du skal stemme sosialistisk, er det best å vente til tirsdagen. Da er det gjerne mindre køer. :-) 0 Siter
Reg@l Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Hvis du skal stemme sosialistisk, er det best å vente til tirsdagen. Da er det gjerne mindre køer. *Kniiiis* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.