Gå til innhold

Stemme imorgen..??

Gjest ikke nick idag nei..

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nick idag nei..
Skrevet

... jeg hadde ikke tenkt, men har en venninne som nesten blir "sur" om jeg ikke gjør. Hvem vil beholde kontantstøtten? noen som vet?

Gjest har stemt
Skrevet

KRF, FRP, HØYRE, SP (MEN SPØRS HVA SP DE FÅR IGJENNOM MED AP OG SV, FOR DE TO ER VELDIG IMOT) tror venstre også er for?

Skrevet

KRF, VENSTRE OG HØYRE vil beholde kontantstøtten i en eller annen form. Krf vil øke beløpet i den formen den er nå. Tror V og H ønsker å gi den til kun de som har barna sine hjemme (dvs ikke bruker dagmamma).

Skrevet

Du skrev innlegget den 12 sept. "I morgen" er da tirs den 13 sept, og da får ingen stemme. Du må nok vente i 4 år på neste Stortingsvalg.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Du skrev innlegget den 12 sept. "I morgen" er da tirs den 13 sept, og da får ingen stemme. Du må nok vente i 4 år på neste Stortingsvalg.

Men innlegget er skrevet 1:04, altså før vedkommende la seg sannsynligvis.

Og da blir jo "i morgen" i praksis 12. sept, selv om det teoretisk sett allerede har blitt det.

Bare sånn når man først skal kverulere ;)

Skrevet

Men innlegget er skrevet 1:04, altså før vedkommende la seg sannsynligvis.

Og da blir jo "i morgen" i praksis 12. sept, selv om det teoretisk sett allerede har blitt det.

Bare sånn når man først skal kverulere ;)

Så klokkeslettet jeg og, men "i morgen" er den påfølgende dato. Det kan det ikke herske tvil om.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Så klokkeslettet jeg og, men "i morgen" er den påfølgende dato. Det kan det ikke herske tvil om.

Det synes ikke jeg.

Skrevet

Hvis du skal stemme sosialistisk, er det best å vente til tirsdagen. Da er det gjerne mindre køer.

Skrevet

Hvis du skal stemme sosialistisk, er det best å vente til tirsdagen. Da er det gjerne mindre køer.

:-)

Skrevet

*Kniiiis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...