Gå til innhold

Kjøpe bil for foreldrene mine

Anbefalte innlegg

Gjest vet ikke om det går
Skrevet

Mens foreldrene mine er på 4 uker ferie har jeg fått i oppdrag å kjøpe bil til de. Jeg har fått penger på min konto og en fullmakt til å kjøpe bil og tegne forsikring i faren mitt sitt navn.

Men går det? Går både brukbilbutikker og forsikring med på det? Hva med omreg? Kan jeg skrive under på den?

lalala1365380457
Skrevet

hvis du har fått skriftlig fullmakt, skal det vel i praksis gå..men kan være bilforhandler og forsikringsselskap er litt vrange på det ja..

Gjest mystisk dette her
Skrevet

Synes det høres rart ut at de ikke vil finne bil selv. Er d du som har skrevet fullmakten kanskje?

Skrevet

hvis du har fått skriftlig fullmakt, skal det vel i praksis gå..men kan være bilforhandler og forsikringsselskap er litt vrange på det ja..

Takk

Skrevet

Synes det høres rart ut at de ikke vil finne bil selv. Er d du som har skrevet fullmakten kanskje?

Hva i alle dager er mystisk med det?

De har fått et problem mens de er på ferie og lurer på om jeg kan hjelpe de med å kjøpe bil og har skrevet en fullmakt til meg som jeg kan levere butikk og forsikring. Jeg har penger til å legge ut.

Det vet uansett hvilken modell, type osv bil de skal og jeg finner det rimeligste og ordner opp for de.

Så - hva et mystisk??? At noen har tillit til meg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...