Gjest vet ikke om det går Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Mens foreldrene mine er på 4 uker ferie har jeg fått i oppdrag å kjøpe bil til de. Jeg har fått penger på min konto og en fullmakt til å kjøpe bil og tegne forsikring i faren mitt sitt navn. Men går det? Går både brukbilbutikker og forsikring med på det? Hva med omreg? Kan jeg skrive under på den? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 hvis du har fått skriftlig fullmakt, skal det vel i praksis gå..men kan være bilforhandler og forsikringsselskap er litt vrange på det ja.. 0 Siter
Gjest mystisk dette her Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Synes det høres rart ut at de ikke vil finne bil selv. Er d du som har skrevet fullmakten kanskje? 0 Siter
Gjest vet ikke om det går Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 hvis du har fått skriftlig fullmakt, skal det vel i praksis gå..men kan være bilforhandler og forsikringsselskap er litt vrange på det ja.. Takk 0 Siter
Gjest vet ikke om det går Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Synes det høres rart ut at de ikke vil finne bil selv. Er d du som har skrevet fullmakten kanskje? Hva i alle dager er mystisk med det? De har fått et problem mens de er på ferie og lurer på om jeg kan hjelpe de med å kjøpe bil og har skrevet en fullmakt til meg som jeg kan levere butikk og forsikring. Jeg har penger til å legge ut. Det vet uansett hvilken modell, type osv bil de skal og jeg finner det rimeligste og ordner opp for de. Så - hva et mystisk??? At noen har tillit til meg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.