Gjest bæbælillelam Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Mannen min skulle kjøpe vanlig salami, men kom hjem med trønderfår. Det står at det inneholder svinekjøtt. TRodde det var fårekjøtt i denne pølsa. Jeg har ikke lyst til å smake om den er like god som vanlig salami, itilfelle den ikke er noe god. Noen som vet om den smaker sau? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Om det ikke er får i den pølsa, smaker den vel heller ikke sau. Kan ikke sammenligne trønderfår og salami, to forskjellige ting. Men smak, jeg synes den helt ok. 0 Siter
collins Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Det er ingen italienere i den italienske salaten heller. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Det er ingen italienere i den italienske salaten heller. Og heldigvis ikke smågutter i den gule leverposteiboksen ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg trodde og den inneholdt sauekjøtt! Den er imidlertid mer lik salami enn f.eks. Vossafår (som definitivt inneholder sauekjøtt), men mindre salt enn salami. 0 Siter
Gjest Nickgirl Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Om det ikke er får i den pølsa, smaker den vel heller ikke sau. Kan ikke sammenligne trønderfår og salami, to forskjellige ting. Men smak, jeg synes den helt ok. Den inneholder jo heldigvis ikke trøndere heller!! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Og heldigvis ikke smågutter i den gule leverposteiboksen ;-) Eller bikkjer i hundepølse. 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Og heldigvis ikke smågutter i den gule leverposteiboksen ;-) sikker på det? *mmmuuhaahahaha* 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Hadde kanskje gitt litt dårlige assosiasjoner om de hadde kalt det "trøndersvin"? Vet ikke 0 Siter
Cumbria Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Selvsagt er det sau i fårepølse. Se her: http://www.grilstad.no/web2001/produkter/index.html Den fåes imidlertid uten svinekjøtt også. 0 Siter
Gjest bæbælillelam Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Selvsagt er det sau i fårepølse. Se her: http://www.grilstad.no/web2001/produkter/index.html Den fåes imidlertid uten svinekjøtt også. Det heter ikke fårepølse, men trønderfår! På pakningen står det ikke at den inneholder noe fårekjøtt. 0 Siter
Gjest bæbælillelam Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Det heter ikke fårepølse, men trønderfår! På pakningen står det ikke at den inneholder noe fårekjøtt. På grillstad sine sider står det at den inneholder kjøtt av får, men mener det ikke står det på pakka hjemme. Vi leste på den begge hjemme i morges. Regnet med at den inneholdt får, derfor synes jeg det var rart det ikke sto det i varedeklarasjonen. 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Smaker ikke får, den er kjempe-god med majones på ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 sikker på det? *mmmuuhaahahaha* Sikker kan man jo aldri være ;-) Kanskje like greitt at vi ikke alltid vet hva vi spiser.... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Eller bikkjer i hundepølse. Er du sikker på det?? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Eller bikkjer i hundepølse. Har du ikke hørt om Hot Dog, da? *S* 0 Siter
Gjest oij oij Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 På grillstad sine sider står det at den inneholder kjøtt av får, men mener det ikke står det på pakka hjemme. Vi leste på den begge hjemme i morges. Regnet med at den inneholdt får, derfor synes jeg det var rart det ikke sto det i varedeklarasjonen. Hva? Å vi som har gitt muslimske barn trønderfår istedet for salami pga svinekjøttet! oij oij oij!! Løper for å se innhold på pakken i kjøleskapet mitt. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg synes også navnet er direkte misvisende dersom den overhodet ikke inneholder får. Men en kan jo ikke forvente at den kun inneholder får, på samme måte som man neppe forventer at "hestepølse" kun inneholder hestekjøtt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Så forleden dag at Ica her reklamerte med "fårepølse uten svinekjøtt"... Så det er mulig det er svin i noen typer da? 0 Siter
Gjest det er da mat det også Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Hva? Å vi som har gitt muslimske barn trønderfår istedet for salami pga svinekjøttet! oij oij oij!! Løper for å se innhold på pakken i kjøleskapet mitt. Muslimer eller ikke, om unga liker maten så la dem spise det. Det dem ikke veit, har dem ikke vondt av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.