Gå til innhold

Tiltrukket av avvistende menn

Anbefalte innlegg

Fy faen for en jævla skjebne det er... å være tiltrukket av menn som ikke synes jeg er bra nok på forskjellige måter.

En fyr jeg rota meg borti hadde psykiske problemer, og likte dermed ingen. En annen var "nysgjerrig" på meg, men ville egentlig ikke ha meg når det kom til stykket. Nåværende "prosjekt" er en fyr som ser ut til å like meg, men som er altfor opptatt av kompisene til å gjøre noe annet med meg enn å ha sex med meg.

Menn som synes at jeg er en fantastisk person synes jeg er kjedelige... Jeg er altså en sånn fæl dame som opprettholder ideen om at kvinner bare vil ha bad guys.

Poenget er at det at jeg velger slike avvisende/ambivalente menn ødelegger selvtilliten min. Er det noen av dere som har peiling på hva jeg kan gjøre for å like de som liker meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198024-tiltrukket-av-avvistende-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp… har vært i din situasjon. Og jeg måtte gjøre en fæl ting tilbake til en mann. Bare for å komme meg ut av den onde sirkelen. Jeg bestemte meg for å finne en snill og god mann, og prøve et forhold med denne mannen, som jeg i utgangspunktet ikke falt for. Jeg ville så gjerne like snille menn. Jeg ble forelska, om så bare for en kort stund. Men iallefall, det hjalp meg. Det ble slutt selvsakt, men min neste mann er den herligste snilleste og beste mannen jeg noen gang har vært sammen med, og jeg er sikker på at mitt lille ekperiment hjalp meg å se de gode egenskapene og tenne på dem. Men det viktigste, er å erkjenne hva du faller for for og så å omstille deg litt og litt.

Dere jenter/kvinner vil jo helst ha menn som dere må jobbe for å få på kroken da disse virker mer spennende og utfordrende. Ikke rart gifte menn er en utsatt gruppe :-)

er dere? mhm? kunne aldri falt meg inn å ha et forhold til en gift mann!!! for det første er det en stakkar uvitende på den andre siden, og for det andre er en slik mann en drittsekk. jeg faller ikke for drittsekker; noe med de som gir meg totalt tourn-off!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...