Gjest Finnerdetikke Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg finner det ikke. 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Nei, det er bare hvis man skal forhåndsstemme. Man trenger bare å ta med ID. 0 Siter
Gemini Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Nei, det ble sagt senest i morges på radio at man ikke trenger å ha med stemmekortet. Og man kan gå til et hvilket-som-helst valglokale innenfor kommunen der man er folkeregistrert, rettere sagt der man var folkeregistrert 1. mai i år. 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Må ikke. Er ikke alle kommuner som sender ut heller 0 Siter
asterix Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Nei, det er bare hvis man skal forhåndsstemme. Man trenger bare å ta med ID. Jeg forhåndsstemte (i egen kommune vel å merke, kan være annerledes om man stemmer andre steder?), og trengte ikke noe stemmekort. Her i kommunen har vi ikke fått stemmekort en gang. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Nei, det ble sagt senest i morges på radio at man ikke trenger å ha med stemmekortet. Og man kan gå til et hvilket-som-helst valglokale innenfor kommunen der man er folkeregistrert, rettere sagt der man var folkeregistrert 1. mai i år. 31. mai, Gemini! ) 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg forhåndsstemte (i egen kommune vel å merke, kan være annerledes om man stemmer andre steder?), og trengte ikke noe stemmekort. Her i kommunen har vi ikke fått stemmekort en gang. Ok, jeg hadde inntrykk av at det var det som var poenget med valgkort - hvis man skulle forhåndsstemme. Men hvis enkelte kommuner ikke en gang har sendt ut valgkort, så er det vel forskjellig praksis. Poenget var i hvert fall at man ikke trenger valgkortet i dag 0 Siter
Gemini Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 31. mai, Gemini! ) OK da, så tok jeg feil igjen :-) 0 Siter
flisa Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Det har hengt på kjølekspaet med magnet siden det kom - det er nå helt fett og støvete - men jeg vet hvor det er! 0 Siter
morsan Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Det har hengt på kjølekspaet med magnet siden det kom - det er nå helt fett og støvete - men jeg vet hvor det er! Fette og støvete??? Hva slags kjøkken er det du har, da? ;-) Eller er det bare nok et bevis på hvor mye tid du har "kasyta bort" på venstre-valgkampne? *erte erte, he he* 0 Siter
gripp Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Det er ikke nødvendig. Hvis du skal stemme sosialistisk, er det imidlertid viktig å legge igjen legitimasjonen hjemme. Nytt av året er nemlig sikkerhetssjekk ved lokalene, og da kan bankkort, førerkort etc. ta skade. 0 Siter
flisa Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Det er ikke nødvendig. Hvis du skal stemme sosialistisk, er det imidlertid viktig å legge igjen legitimasjonen hjemme. Nytt av året er nemlig sikkerhetssjekk ved lokalene, og da kan bankkort, førerkort etc. ta skade. Hulromundersøkelser 0 Siter
flisa Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Fette og støvete??? Hva slags kjøkken er det du har, da? ;-) Eller er det bare nok et bevis på hvor mye tid du har "kasyta bort" på venstre-valgkampne? *erte erte, he he* Egentlig jugde jeg -for vårt kjøkken er alltid gullende rent (%) og det er ikke min skyld - *s* 0 Siter
morsan Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Egentlig jugde jeg -for vårt kjøkken er alltid gullende rent (%) og det er ikke min skyld - *s* *he he* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.