Gjest hva tror dere? Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 vil det være dumt å regulere veskemengden i kroppen ved hjelp av tabletter, på fast basis? synes det er veldig vanskelig å holde rede på et par kilo av vekta pga varierende veskesamling i kroppen..Vil jeg få et klarere bilde av min figur ved hjelp av dette? eller er det dumt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Vil du ikke stå i fare for å kødde til væskemengden i kroppen din permanent om du gjør det? Å tørke ut? For såvidt jeg skjønner er du ikke syk. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Det er naturlig at væskemengden i kroppen varierer noe. Men som regel er jo variasjonen på max et par kg. Vekta varierer også etter om vi nettopp har tømt tarmen. Det er best å akseptere dette. Ikke tukle med kroppen, det kan du komme til å angre på senere. Vei deg på samme tidspunkt en gang per uke i stedet, så får du et mest mulig korrekt inntrykk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.