Gå til innhold

regulering av veskesamling i kroppen

Anbefalte innlegg

Gjest hva tror dere?
Skrevet

vil det være dumt å regulere veskemengden i kroppen ved hjelp av tabletter, på fast basis? synes det er veldig vanskelig å holde rede på et par kilo av vekta pga varierende veskesamling i kroppen..Vil jeg få et klarere bilde av min figur ved hjelp av dette? eller er det dumt?

Skrevet

Vil du ikke stå i fare for å kødde til væskemengden i kroppen din permanent om du gjør det? Å tørke ut? For såvidt jeg skjønner er du ikke syk.

Skrevet

Det er naturlig at væskemengden i kroppen varierer noe. Men som regel er jo variasjonen på max et par kg. Vekta varierer også etter om vi nettopp har tømt tarmen. Det er best å akseptere dette. Ikke tukle med kroppen, det kan du komme til å angre på senere. Vei deg på samme tidspunkt en gang per uke i stedet, så får du et mest mulig korrekt inntrykk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...