Gå til innhold

Stem eller klapp igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som vurderer å stemme på sosialistene, gjerne kan holde deg i sofaen. Det er jo så dårlig vær og all ting. Dessuten spiller det sikkert ingen rolle i den store sammenhengen hva du stemmer.

Skrevet

Du som vurderer å stemme på sosialistene, gjerne kan holde deg i sofaen. Det er jo så dårlig vær og all ting. Dessuten spiller det sikkert ingen rolle i den store sammenhengen hva du stemmer.

Jeg stemte i går, og sola skinner! :-)

Så nok en gang tar du feil! *he he*

Skrevet

Enig. Borgerplikten burde forplikte. Ja, det er nesten slik at jeg støtter forslaget om å gjøre slik de gjør i *et land jeg leste om*: Bøtelegge de som ikke gidder.

Skrevet

Vi som ikke bare stemmer for vårt eget beste, men for fellesskapets beste - og som klarer å se de store linjene... vi går fremad til stemmeurnene og stemmer sosialistisk.

Og jeg synes forøvrig at også du må avgi din stemme til hvilket parti du velger:D

Skrevet

Jeg stemte også i går. Knallvær her i dag forresten :o)

Skrevet

Vi som ikke bare stemmer for vårt eget beste, men for fellesskapets beste - og som klarer å se de store linjene... vi går fremad til stemmeurnene og stemmer sosialistisk.

Og jeg synes forøvrig at også du må avgi din stemme til hvilket parti du velger:D

"De store linjene" er vel fortsatt begrenset til å dele andres goder, og gjerne få ekstra selv?

Sosialisme og "store linjer"? Sosialisme og "felleskapets beste"? Muahaha..

Ingen isme har vel ødelagt så mye for så mange samfunn som nettopp sosialisme.

Gjest romler mest
Skrevet

Enig! Men jeg måtte gå forbi valglokalet, og jeg måtte snakke med en som står der inne og er funskjonær, og hadde jeg da ikke stemt, ville jeg fått kjeft eller blitt tatt i nakken og gjetet.

Gjest romler mest
Skrevet

"De store linjene" er vel fortsatt begrenset til å dele andres goder, og gjerne få ekstra selv?

Sosialisme og "store linjer"? Sosialisme og "felleskapets beste"? Muahaha..

Ingen isme har vel ødelagt så mye for så mange samfunn som nettopp sosialisme.

Ideene er fra fra en gammel tid. I SV's program kan du enda lese gamle slitne gloser med mugg på.

Skrevet

Jeg antar det blir det! )

Ja, du har ikke bestemt deg ennå? *S*

Skrevet

Ja, du har ikke bestemt deg ennå? *S*

PÅ stand på lørdag kom en Frp'er og nærmest hauset meg vekk - men etter en halv time hadde han tommelen opp og sa da han gikk; "Sponheim er en bra mann!" hehe

Skrevet

PÅ stand på lørdag kom en Frp'er og nærmest hauset meg vekk - men etter en halv time hadde han tommelen opp og sa da han gikk; "Sponheim er en bra mann!" hehe

Ja er det ikke det jeg alltid har skjønt: Frp'ere er litt tjukke i huet! *fnis*

Jeg er en annen
Skrevet

I den grad det er meningsfylt å komme med slike påstander forholder det seg faktisk omvendt.

Skrevet

Nå har jeg vært ute i lunsjen og stemt! :)

Leste litt fort: Trodde det stod: "Nå har jeg vært i dusjen og stemt!"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...