Gå til innhold

Stem eller klapp igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja er det ikke det jeg alltid har skjønt: Frp'ere er litt tjukke i huet! *fnis*

Han var pen da...hehe

Skrevet

Leste litt fort: Trodde det stod: "Nå har jeg vært i dusjen og stemt!"

*lol*

Skrevet

Leste litt fort: Trodde det stod: "Nå har jeg vært i dusjen og stemt!"

Hehe! :)

Skrevet

Du som vurderer å stemme på sosialistene, gjerne kan holde deg i sofaen. Det er jo så dårlig vær og all ting. Dessuten spiller det sikkert ingen rolle i den store sammenhengen hva du stemmer.

Det er det selvfølgelig mange som gjør. Mange funksjonhemmede og eldre får ikke stemt pga manglende tilrettelegging eller pga manglende interesse hos personalet der de bor. Mora mi som aldri har latt være å stemme får ikke stemt fordi hun er på institisjon og ingen der passer på at de får velge i hvert fall.

Skrevet

Det er det selvfølgelig mange som gjør. Mange funksjonhemmede og eldre får ikke stemt pga manglende tilrettelegging eller pga manglende interesse hos personalet der de bor. Mora mi som aldri har latt være å stemme får ikke stemt fordi hun er på institisjon og ingen der passer på at de får velge i hvert fall.

det er jo hårreisende!!!! SKRIV TIL VG!!!! NÅ!

Skrevet

Merkelig. Her i vår kommune kommer "valglokalet" til institusjonen så beboerne får stemt. De som ikke kommer seg til valglokalet for egen maskin får skyss sponset av et eller annet parti.

Skrevet

Merkelig. Her i vår kommune kommer "valglokalet" til institusjonen så beboerne får stemt. De som ikke kommer seg til valglokalet for egen maskin får skyss sponset av et eller annet parti.

Sånn var det ikke her nei. Mora mi hadde ikke valgkort og derfor fikk hun ikke stemme. Det lå hjemme hos faren min.

Skrevet

det er jo hårreisende!!!! SKRIV TIL VG!!!! NÅ!

Jeg har ringt Sofienberghjemmet og truet dem til å følge henne bort

Skrevet

Jeg har vært flink mann og stemt i dag.

Flott! :-)

Skrevet

Flott! :-)

Man gjør da sin borgerplikt. Spesielt når det er så jevnt som i år.

Skrevet

Man gjør da sin borgerplikt. Spesielt når det er så jevnt som i år.

Håper det får ekstra mange til å oppsøke valglokalene!

Skrevet

Håper det får ekstra mange til å oppsøke valglokalene!

Tror nok det, selv om det så ganske tomt ut der jeg stemte for et par timer siden.

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Da har jeg også utført den berømte borgerplikten, om enn noe mer ambivalent enn tidligere antatt. Men sånn er det, når man gir sin stemme til småpartier :)

Skrevet

Da har jeg også utført den berømte borgerplikten, om enn noe mer ambivalent enn tidligere antatt. Men sånn er det, når man gir sin stemme til småpartier :)

Ja, man holder seg for nesa og stemmer Pensjonistpartiet! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...