Gjest anetteho Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg har så lyst på nye utfordringer. Jeg har jobbet på samme plass(butikk) siden jeg var ferdig på ungdomskolen,og begynner bli litt lei. Saken er den at jeg nå har lyst å jobe med mennesker.Barn eller eldre.Men jeg kan vel ikke søke på stillinger jeg ikke er kvalifisert til? (Assistent i barnehage eller på eldresenter) 0 Siter
margerita1365380476 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 det er alltid behov for vikarer på eldresenter. Dra til de og spør, flere der som jobber som ufaglærte. Lykke til 0 Siter
filiokus81 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Du trenger ingen formell udannelse for å kunne jobbe verken som barnehageassistent eller på eldresenter. Så det er bare å søke i vei :-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Hvem er det som ikke er kvalifisert til å være assistent i barnehage eller på eldrehjem? Med mindre de har rulleblad da... 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Gå innpå Uloba sine sider og se om det er noen i nærheten av deg som søker personlig assistent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.