Gå til innhold

jobb søkes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på nye utfordringer. Jeg har jobbet på samme plass(butikk) siden jeg var ferdig på ungdomskolen,og begynner bli litt lei.

Saken er den at jeg nå har lyst å jobe med mennesker.Barn eller eldre.Men jeg kan vel ikke søke på stillinger jeg ikke er kvalifisert til?

(Assistent i barnehage eller på eldresenter)

margerita1365380476
Skrevet

det er alltid behov for vikarer på eldresenter. Dra til de og spør, flere der som jobber som ufaglærte.

Lykke til

Skrevet

Du trenger ingen formell udannelse for å kunne jobbe verken som barnehageassistent eller på eldresenter. Så det er bare å søke i vei :-)

Skrevet

Hvem er det som ikke er kvalifisert til å være assistent i barnehage eller på eldrehjem?

Med mindre de har rulleblad da...

Skrevet

Gå innpå Uloba sine sider og se om det er noen i nærheten av deg som søker personlig assistent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...