Gå til innhold

Valgets kval?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satser på valgsendingene på NRK1.

Hva velger du i dette UHYRE viktige valget: NRK1 eller TV2?

*smil*

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• morsan

9

• Dorthe

6

• IngenLurerDenneGutten

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg velger den kanalen som *ikke* viser bilde av Åslaug Haga og Erik Solheim (m/Petter Nome). Da slipper jeg den plutselige kvalmen. Og dessuten vil jeg ha minst mulig med Jens.

Kristin vil jeg gjerne ha stort bilde av hvis sosialistene taper. Da blir hun sikkert veldig rar i trynet sitt. Ubetalelig.

Jeg tror jeg satser på TV2.

Skrevet

Jeg velger den kanalen som *ikke* viser bilde av Åslaug Haga og Erik Solheim (m/Petter Nome). Da slipper jeg den plutselige kvalmen. Og dessuten vil jeg ha minst mulig med Jens.

Kristin vil jeg gjerne ha stort bilde av hvis sosialistene taper. Da blir hun sikkert veldig rar i trynet sitt. Ubetalelig.

Jeg tror jeg satser på TV2.

Eventuelt kunne du satset på Drammen Harry-TV! ;-)

Skrevet

Antar jeg skrur på en av kanalene, snur meg med ryggen til og dol'er slik at jeg bare hører og ikke ser...

Skrevet

Eventuelt kunne du satset på Drammen Harry-TV! ;-)

Drammen hvaforno? Jeg er ikke familiær med lokale tv-stasjoner i distriktene.

Skrevet

Geir Helljesen er konge når det gjelder valgresultater og kommentarer. Det blir NRK.

Skrevet

TVN :o) Først 71'nord og så valgsendingene på NRK1

Skrevet

Jeg skal stå der LIVE sammen med Venstre jeg :)

Tenkte jeg det ikke!! ;-)

Jeg tenker på deg hver gang jeg ser et venstre-tryne titte mot meg fra avisannonser etc.

Skrevet

Artig! Hvordan ser du ut da?

Har du forresten hørt resultater fra valgdagsmålinger? Prøvde å lete på nettet, men fant ikke noe.

Klarte kanskje å overbevise søstera mi om å stemme riktig parti :-) Hun hadde ikke bestemt seg i dag tidlig...

Skrevet

Det blir spennende! Jeg skal gå å stemme når mannen min kommer hjem.

Skrevet

Har du forresten hørt resultater fra valgdagsmålinger? Prøvde å lete på nettet, men fant ikke noe.

Klarte kanskje å overbevise søstera mi om å stemme riktig parti :-) Hun hadde ikke bestemt seg i dag tidlig...

Du kommer til å kjenne henne igjen på den ville hoppingen og sprettingen bakerst i lokalet i forsøk på å komme med på kringkastningen! ;-)

Samt på pulesveisen, selvsagt! *S*

Skrevet

Hvilket parti er riktig?;)

Skrevet

jeg har grå ettervekst og grønne klær :)=

Skrevet

Du kommer til å kjenne henne igjen på den ville hoppingen og sprettingen bakerst i lokalet i forsøk på å komme med på kringkastningen! ;-)

Samt på pulesveisen, selvsagt! *S*

ja -og asyl-luggen

Skrevet

Tenkte jeg det ikke!! ;-)

Jeg tenker på deg hver gang jeg ser et venstre-tryne titte mot meg fra avisannonser etc.

Så koselig! eller.....? hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...