Gå til innhold

Valgets kval?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket parti er riktig?;)

Det er jo utstedt forbud her på DOL med å gjenta hvilket parti som er det beste :-)

Jeg holder meg ganske i sentrum, grønn er jo en fin farge, og flisa er jo en fornuftig kvinne :-)

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• morsan

9

• Dorthe

6

• IngenLurerDenneGutten

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du kommer til å kjenne henne igjen på den ville hoppingen og sprettingen bakerst i lokalet i forsøk på å komme med på kringkastningen! ;-)

Samt på pulesveisen, selvsagt! *S*

OK, skal følge godt med - særlig på hårsveisen til Venstre-folkene :-)

Skrevet

ja -og asyl-luggen

Oi, nytt uttrykk for meg!!

Hva betyr det, da? *S*

Skrevet

jeg har grå ettervekst og grønne klær :)=

OK - skal prøve å se etter deg:-)

Håper dere kan feire i kveld da!!!!!!

Skrevet

Så koselig! eller.....? hehe

Ja, jeg tenker ikke noe fælt altså! :-)

Skrevet

Geir Helljesen er konge når det gjelder valgresultater og kommentarer. Det blir NRK.

Helt enig. :)

Skrevet

Det er jo utstedt forbud her på DOL med å gjenta hvilket parti som er det beste :-)

Jeg holder meg ganske i sentrum, grønn er jo en fin farge, og flisa er jo en fornuftig kvinne :-)

Er det forbud? Ok, men jeg tror jeg vet hva du stemmer da.... Flisa er i disse tider synonymt med det forbudte partiet...;)

Skrevet

Seriøst? -har ikke fått med meg forbudet jeg.

Skrevet

Er det forbud? Ok, men jeg tror jeg vet hva du stemmer da.... Flisa er i disse tider synonymt med det forbudte partiet...;)

:-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg skal stå der LIVE sammen med Venstre jeg :)

Regner med at du tar hintet. Sender på mail hva jeg har stemt:)

Skrevet

Regner med at du tar hintet. Sender på mail hva jeg har stemt:)

Du er jo rød.......:) eller?

Skrevet

Seriøst? -har ikke fått med meg forbudet jeg.

Neida, ikke seriøst fra webbis. Bare enkelte som synes at du har gjort en FOR god jobb :-)

Tenkte kanskje at en kunne bruke de siste timene til litt mer indirekte påvirkning i stedet for å sette partinavnet i overskirften... :-)

Du svarte ikke på spørsmålet mitt om valgdagsmåling. Har du hørt noe?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

du får sjekke mailen:)

Skrevet

Neida, ikke seriøst fra webbis. Bare enkelte som synes at du har gjort en FOR god jobb :-)

Tenkte kanskje at en kunne bruke de siste timene til litt mer indirekte påvirkning i stedet for å sette partinavnet i overskirften... :-)

Du svarte ikke på spørsmålet mitt om valgdagsmåling. Har du hørt noe?

Nei ikke hørt -sier fra når jeg hører noe! .)

Skrevet

Nei ikke hørt -sier fra når jeg hører noe! .)

OK takk! Må kanskje jobbe litt nå. SNakkes!

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg er i alle fall ikke det du først trodde?:)

Skrevet

Jeg skal stå der LIVE sammen med Venstre jeg :)

Fordelen med å stemme på et gørandes lite parti; alle som stemmer får være sammen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...