Gå til innhold

Nå skjønner jeg ingenting her....

Anbefalte innlegg

Gjest unseen1021
Skrevet

Jeg var interessert i en jente lenge her på stedet. Etter mye om og men fikk vi datet og hadde sex. Da var vi sammen ifølge henne men det visste ikke jeg da. For de gangene je spurte så var hun usikker. Hun mente at da vi hadde det så var vi sammen men ble skuffe at jeg ikke skjønte det.

Etter mye og men og etter at det hadde skjedd en masse ting så ville hun bare være venn og sa at hun i øyeblikket ikke var klar for noe mer. Det såret meg for jeg hadde håpet på noe mer. Så jeg tok det til etterfølge og prøvde å la være å tenke på henne selv om jeg elsker henne enda. På lørdag hadde jeg vorspiel hos meg og det kom mange. På starten av festen snakket jeg med henne men så kom det flere andre så jeg ville bli kjent med de. Da ble jeg også kjent med en jente og vi hang sammen resten av kvelden. Nå er vi blitt venner. Problemet nå er at den jenta jeg elskerble dritsjalu. Hun hadde snakket med kompisen min om meg og på utestedet spurte venninnen hennes meg om jeg hadde følelser for jenta. Den jenta hadde sagt til en annen venninne av meg hun trodde at jeg hadde mistet følelsene for henne. Hun ble heller ikke med ut på byen. Dagen etterpå gikk jeg og kompisen min og skulle si hadet til henne og venninnene. Kompisen min var på besøk hos meg fra Oslo. Da vi kom inn løp jenta rett inn på rommet sitt og vi forsto ikke noe. Kompisen min gikk inn og snakket med henne og fikk oppklart mye. Han sa at hun ikke kunne være sur på meg fordi vi var jo bare venner. Da han spurte henne om hun hadde følelser for meg som venn eller noe mer så sa hun noe mer. Men jeg skjønner ikke hvorfor utslaget av det kom på festen hos meg? Hun visste jo at jeg liker henne godt og det måtte en annen jente til for ay hun skulle finne ut at hun likte meg, hva er dette for noe?

Nå sitter jeg her og skjønner ikke noe. Sendte henne en sms igår og har ikke fått svar.Jeg hadde ønsket henne en god natt og slikt. Skjønner ikke noe jeg.

Gjest teenageren
Skrevet

Skjønner ikke noe jeg heller..

Livet er ikke enkelt.

Gjest Sjalu eller no
Skrevet

Det er godt mulig at hun bare er sjalu fordi hun vil at du skal like henne, uten at hun nødvendigvis vil ha deg. Når du er ledig og etter henne, er du ikke like spennende.

Mange er desverre sånn.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hun er sur fordi hun tror du har funnet ei annen. Hun liker at hun blir beundret og elsket, og vil ikke miste det.

Tror,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...