Gå til innhold

...bare en liten siste krampe - bare må få sagt det ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krf’s mest ekstreme synspunkter (abort/alkohol etc.) er IKKE regjeringen Høyre/Krf/Venstre’s politikk – det må også huskes på før man går til valgurnene.

Hva Krf’erne mener (oftest er alene om å mene) som er hengt opp mot religiøs overbevisning må de legge fra seg i samarbeidsregjeringen uansett.

En stemme på Venstre er med på å gjøre Samarbeidsregjeringen rausere og varmere :)

Gjest Dior femme
Skrevet

Tull og tøys at Krf`s politiske standpunkter ikke kommer til syne i regjeringen. Selvsagt gjør de det.

Skrevet

Hjelper fint lite at styrkeforholdet mellom de tre partiene forskyves NOE når de likevel drasser på Bondevik & co

Skrevet

Tull og tøys at Krf`s politiske standpunkter ikke kommer til syne i regjeringen. Selvsagt gjør de det.

De ekstreme standpunktene er IKKE Samarbeidsregjeringens standpunkt - basta.

Skrevet

Hjelper fint lite at styrkeforholdet mellom de tre partiene forskyves NOE når de likevel drasser på Bondevik & co

det hjelper en hel MASSE! :)

Skrevet

De ekstreme standpunktene er IKKE Samarbeidsregjeringens standpunkt - basta.

Det er vel så, men når de skal SAMARBEIDE må de jo gi og ta, og jeg ville aldri føle meg trygg på at ikke KrFs desperate ikke ville lykkes til slutt...

Jeg heller nok til den andre siden...

Skrevet

Men dere vil jo ha en prest fra KrF som statsminister? En ikke helt uvesentlig detalj i borgerlig-liberalistisk sammenheng...

Skrevet

Men dere vil jo ha en prest fra KrF som statsminister? En ikke helt uvesentlig detalj i borgerlig-liberalistisk sammenheng...

Det store paradokset ved dette valget: Høyrefolk stemmer Venstre for å få en statsminister fra KrF! ;-)

Skrevet

Det er vel så, men når de skal SAMARBEIDE må de jo gi og ta, og jeg ville aldri føle meg trygg på at ikke KrFs desperate ikke ville lykkes til slutt...

Jeg heller nok til den andre siden...

*GRYNT* :-)

Skrevet

Det store paradokset ved dette valget: Høyrefolk stemmer Venstre for å få en statsminister fra KrF! ;-)

*fingrene i øra. Kniper øya. BLALALALALALA* :)

Skrevet

Ja, det er ingen ende på røret på den siden ;-)

Skrevet

Jeg kunne kanskje ha stemt Venstre, som jeg synes partiet har veldig mye bra for seg, særlig innen miljø.

Men det går ikke. Fordi en stemme til Venstre er en stemme til fortsatt prestestyre her i landet, full av mørkemenn, moral og Gud vet (bokstavelig talt).

Det er utrolig tragisk at KrF kanskje får fortsette i en slik maktposisjon som det mini-pariet de er.

Derfor kan Venstre aldri fått min stemme, og jeg må velge på sosialitisk side.

Skrevet

Det må jo ikke bli slik at folk fra visse yrker ikke kan bli statsminister.

Faktisk er det slik at vi burde ha flere med en eller annen yrkesbakgrunn inn i politikken, og ikke bare salongradikale broilere fra Oslo Vest eller preben'er fra Frogner.

På den annen side; Det hadde jo ikke vært bra om vi fikk f.eks. en sosionom som statsminister heller.

Så kanskje burde vi laget en slik liste med forbudte yrker.

Skrevet

De kommer vel til syne like meget som SV's synspunkter vil i en sosialistregjeringer.

Det sier seg selv at det ikke blir meget.

Skrevet

*GRYNT* :-)

Uansett, du skal virkelig ha ros for måten du tror på partiet ditt på! Jeg blir faktisk imponert av mennesker som kan tro så inderlig uten å ha spøtt av tvil - skulle faktisk ønske jeg ikke var så kynisk innimellom...

Skrevet

Det må jo ikke bli slik at folk fra visse yrker ikke kan bli statsminister.

Faktisk er det slik at vi burde ha flere med en eller annen yrkesbakgrunn inn i politikken, og ikke bare salongradikale broilere fra Oslo Vest eller preben'er fra Frogner.

På den annen side; Det hadde jo ikke vært bra om vi fikk f.eks. en sosionom som statsminister heller.

Så kanskje burde vi laget en slik liste med forbudte yrker.

Yrkesforbud er en uting, selv om det ikke er mange tiårene siden Norge opererte med fenomenet.

Men det er nå sært med en prest som statsminister. Vi og Iran lissom...

Skrevet

Yrkesforbud er en uting, selv om det ikke er mange tiårene siden Norge opererte med fenomenet.

Vi kan halvere antall presestyrer ved å stemme rødt (eller vi kan selvsagt invandere Iran, alternativt).

Men å plassere dogmatiske sosialister inn i et lands regjeringskontorer så lang tid etter murens fall, blir likevel too much.

Skrevet

Vi må huske på at Bonden faktisk ikke er på valg denne gangen. Det er ikke folket som velger Bonden, men Erna og Sponheim.

Men jeg satser på at CIH kan hindre han denne gangen.

Skrevet

Vi må huske på at Bonden faktisk ikke er på valg denne gangen. Det er ikke folket som velger Bonden, men Erna og Sponheim.

Men jeg satser på at CIH kan hindre han denne gangen.

Det blir jo ikke riktig å si at folk ikke stemmer på Bondevik, all den tid alle vet at han er statsministerkandidat for den blå/kristne koalisjonene.

.

.

.

Men ups... jeg tror sannelig de rød/grønne vant, og Bondevik-problematikken fadet ut til høyre der borte *peke*

*glise veldig fett*

Kondolerer, forresten. Jeg kan strekke meg til å si at jeg er litt lei meg på dine vegne ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...