Gjest takk for raskt svar Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Broren min har glemt å forhåndsstemme; han bor i en annen kommune nå. Kan han på noen måte få brukt stemmeretten sin?? 0 Siter
Lula Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Ja. Ved å reise til hjemkommunen sin før kl 20 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Forhåndsstemmingen var til og med sist fredag så han må innenfor kommunegrensa si og finne et stemmelokale der. 0 Siter
gripp Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Siden problemstillingen reises, antar jeg vedkommende stemmer sosialistisk. Du kan meddele han at det dessverre ikke lar seg gjøre. Det er ikke anledning til å reise over kommunegrenser for å stemme. 0 Siter
Gemini Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Hva mener du med at han bor i en annen kommune _nå_? Det er kommunen han bodde i (var folkeregistrert i) inntil 31. mai i år som er riktig kommune for ham, ikke der han måtte bo/være folkeregistrert nå. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Siden problemstillingen reises, antar jeg vedkommende stemmer sosialistisk. Du kan meddele han at det dessverre ikke lar seg gjøre. Det er ikke anledning til å reise over kommunegrenser for å stemme. :-) Stå på! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.