Gå til innhold

Endelig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er valget snart over og jeg er så glad for det, det er jo det eneste man hører om om dagene.

Jeg har brukt hele formiddagen på å lese partiprogrammer, og nå tror jeg endelig jeg begynner å få en viss formening om hva jeg skal stemme.

Middagen står og putrer nå, og når den er fortært skal jeg jogge ned på skolen og gjøre borgerplikten min.

Så får jeg lide meg gjennom den siste kvelden med valgpjatt på TV og håpe at folk tar til fornuft.

Politikk interesserer meg midt i *^"%&)(§|

Skrevet

så enig så enig. jeg forhåndsstemte for to uker siden , og er så luta lei av alle debattene, alle hersketeknikkene og løftene at jeg blir kvalm. tror jeg skal holde meg ganske oppdatert på hva som skjer på den politiske fronten fremover dog, så jeg blir mer sikker på hva jeg skal stemme neste gang dog. følge litt med på stortinget.no. der sto det en del smarte greier....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...