Gå til innhold

Får ikke stemme:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som student har jeg hatt visse problemer med tilhørighet... dvs tilhøringhet til kommune å bo i...

Fikk avslag på å flytte, har fått det to ganger, har til og med prøvd C/O adresse til mor, noe som ikke har gått i boks...

Nå går alle brev som har tillknyttning til personnr mitt til en adresse jeg ikke bor på,og som jeg ikke kan få videresendt post fra, og jeg får ikke den posten jeg skal ha... har fått inkasso pga dette ja ting har tilogmed gått så langt så til forliksrådet uten at jeg har mottatt et eneste brev:(

Og nå sist, jeg har ikke fått forhåndsstemt... og idag fikk jeg vite, at selvom jeg fikk stemme, så ble nok stemmen min forkastet, ilikhet med mange andres studenters stemmer:D De faller liksom imellom de... fikk jeg vite:(

Nå er jeg forbanna, fordi jeg NEKTER å ha Bonden som statsminister i 4 nye år... ser helst at alle trekker seg og at det kommer nye partier inn på tinget!

Fra en frustrert

Skrevet

Nei det skal sannelig ikke være lett, men der jeg er student møtte det opp folk fra valgstyret i kommunen og sørget for at alle studentene som ønsket å stemme fikk gjort det. Og det uavhengig hvor i landet du kommer fra. Foresten om "Bonden" blir statsminister eller ikke er vel et fett?

Skrevet

Det gjør ingenting. Bare hold dere hjemme. Det blir bare krøll av den stemminga.

Skrevet

"Fikk avslag på å flytte"

Wow, visste ikke at det gikk an.

Skrevet

"Fikk avslag på å flytte"

Wow, visste ikke at det gikk an.

Hehe... joda går visst utmerket an;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...