Gå til innhold

Gå ned i vekt - mye

Gjest Vil så gjerne se ok ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det naivt av meg å tro at jeg kan klare det uten hjelp fra lege eller piller. Jeg vil kun endre kosthold og begynne å trene. Og nei, utsetter det ikke til i morgen, har startet i dag.

Gjest jeg vil også det
Skrevet

Det kan du da klare! Jeg vil også begynne, så jeg henger meg på deg. Spise sundt og trene litt. Men husk at det er hvordan man spiser hele tiden som teller, så man kan godt spise et kakestykke i bursdag (men ikke fem) og litt lørdagsgodt. Og så har vi god tid!

Skrevet

Det kan du da klare! Jeg vil også begynne, så jeg henger meg på deg. Spise sundt og trene litt. Men husk at det er hvordan man spiser hele tiden som teller, så man kan godt spise et kakestykke i bursdag (men ikke fem) og litt lørdagsgodt. Og så har vi god tid!

Jeg er spent på hvor mye og ofte jeg kan klare å trene, men målet er minst tre ganger i uken. Har fått med meg ei venninne, som allerede trener mye, så hun har lovt å kjøre meg gjennom helvete helt til jeg kommer i form!

Gjest jeg vil også det
Skrevet

Jeg er spent på hvor mye og ofte jeg kan klare å trene, men målet er minst tre ganger i uken. Har fått med meg ei venninne, som allerede trener mye, så hun har lovt å kjøre meg gjennom helvete helt til jeg kommer i form!

Ikke tren for hardt så du går lei....

Skrevet

Ja, mandag er de håpløse slankeres oppstartsdag. På torsdag samme uka så vet de at de kommer nye mandager.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det naive ville være å tro på piller og annet humbug =)

Lykke til =)

Skrevet

Javisst er det mulig. Pillene man kan få hos lege for vektnedgang er så lite dokumentert effektive at man kan godt si at de ikke fungerere i det hele tatt. I tillegg er de absolutt ikke sunne mht. hva de gjør med kroppen.

Å begynne å trene på et nivå som passer deg, begynne å tenke på hva du putter i deg av mat o.l, er den beste og sunneste måten å gjøre det på.

"........................................"

Gjest Gått ned selv uten humbug..
Skrevet

Jeg har prøvd alt av slanketips og slanketabletter fra helsekost.

Ingen ting har noen gang hjulpet.

Så begynte jeg med knekkebrød i steden for brød. Veldig viktig og starte med et knekkebrød tidlig på morgenen, da starter du forbrenningen.

Tenker også mer på hva jeg spiser... "Du blir hva du spiser" surrer rundt i hodet mitt hver gang jeg har lyst på noe digg! ;-)

Jeg har automatisk begynt å spise mindre uten å tenke på det så mye, etter at jeg startet med knekkebrød.

Jeg har gått ned 6 kilo på 3 mnd. Juhuuu! Har aldri klart det før!

Gjest så jeg meldte meg inn jeg
Skrevet

Har du vært innpå sidene til vektklubben på VG å lest ......

det motiverte meg :o)

Skrevet

Har du vært innpå sidene til vektklubben på VG å lest ......

det motiverte meg :o)

koster ikke det penger? Jeg har brukt alle pengene jeg hadde til overs på ettårs medlemskap på et treningssenter. Første treninga var veldig tung! men føles godt nå.

Gjest jeg vil også det
Skrevet

koster ikke det penger? Jeg har brukt alle pengene jeg hadde til overs på ettårs medlemskap på et treningssenter. Første treninga var veldig tung! men føles godt nå.

Du kan kjøpe en trimsykkel og ha hjemme.

Skrevet

Du kan kjøpe en trimsykkel og ha hjemme.

Nei, bor på hybel, så det går ikke. Men har kjøpt ett års medlemskap på treningssenter, så det skal gå bra det her!

Skrevet

Dødsbra!!!!

Du har valgt den beste måten å gå ned i vekt og den morsomste!

Har akkurat trent med en kompis selv, han skulle gå ned ca. tyve kg. Nå har han siden nov/des. 2004 gått ned tretten kilo og er strålende fornøyd. Det har gått i akkurat passe tempo til å klare å holde det i etterkant. Man behøver bare i tillegg å spise sunt. Ikke stappe i seg unødvendig mat. Dessuten er det kjempemoro å trene. Og morsommere blir det etter hvert som det blir en vane. TRO MEG!

Gratulerer :)

Gjest et alternativ
Skrevet

Søsteren min har meldt seg inn her: www.xlpluss.no og har gått ned 9 kilo siden forsommeren.

Skrevet

Nei, det er overhodet ikke naivt.

Det naive ville vært om du gikk for piller.

Trening og kosthold funker, så lykke til!

Gjest Anne-Linn
Skrevet

Hvor mye da? Jeg har gått ned 15 kg, fra ca fjor sommer til jul. Har holdt vekten siden. Også gått ned et par kg til etterhvert.

Det jeg gjorde var å slutte å spise godteri og trene 5 dager i uken, kondisjon. Nå trener jeg bare et par ganger i uken, men holder vekten.

Spiser 2-3 passe store/middels måltider hver dag. Har vent meg til en viss sultfølelse som jeg kan kjenne på uten å springe tvert å kjøpe sjokolade.

Men spiser meg helt mett til måltidene.

Gjest så jeg meldte meg inn
Skrevet

Ett års medlemsskap koster 500,-.

Du ser de andre prisene hvis du leser litt.

Skrevet

Har du et par-tre hundrelapper til en bok? Ja, jeg vet at man ikke går ned i vekt av å lese bøker, men jo.

Jeg finner kjempegod hjelp i Dr.Phil McGraws bok "Aldri mer vektproblemer". (Ja, jeg vet, han er spes, men boka funker faktisk).

Den går på hodet ditt, og tenkemåten din. Det er ikke en diettbok, men en bok som får deg til å tenke og finne ut av hvorfor du blir/er tykk, og hva du må gjøre mentalt for å snu denne tankegangen.

Gjest jordrotta
Skrevet

Jeg har prøvd alt av slanketips og slanketabletter fra helsekost.

Ingen ting har noen gang hjulpet.

Så begynte jeg med knekkebrød i steden for brød. Veldig viktig og starte med et knekkebrød tidlig på morgenen, da starter du forbrenningen.

Tenker også mer på hva jeg spiser... "Du blir hva du spiser" surrer rundt i hodet mitt hver gang jeg har lyst på noe digg! ;-)

Jeg har automatisk begynt å spise mindre uten å tenke på det så mye, etter at jeg startet med knekkebrød.

Jeg har gått ned 6 kilo på 3 mnd. Juhuuu! Har aldri klart det før!

Hva slags knekkebrød spiser du? Er det helt grovt eller alle slags variasjoner?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...