Gå til innhold

Thriller.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å leie meg en god spennende thriller**** Noen som kan anbefale en? :)))

Skrevet

"The butterfly effect". KJempebra!

"Suspect zero". Også veldig bra.

"Secret window". Bra thriller med uventet slutt.

Jeg elsker thrillere og thrillergrøssere! Disse tre er tre favoritter.

Skrevet

Og "Sjette sansen" og "The others".

Skrevet

Og "Sjette sansen" og "The others".

"Den sjette sansen" så vi igjen i helgen.

Veldig bra å se den om igjen, får jo med alt som en ikke får med første gang da. Det er jo en film som får ny betydning når man ser den en gang til. :)

"The others", ja, den var også bra!

Skrevet

"Den sjette sansen" så vi igjen i helgen.

Veldig bra å se den om igjen, får jo med alt som en ikke får med første gang da. Det er jo en film som får ny betydning når man ser den en gang til. :)

"The others", ja, den var også bra!

Jeg har kun sett den sjette sansen en gang, så jeg kommer nok til å se den igjen.

Skrevet

Jeg har kun sett den sjette sansen en gang, så jeg kommer nok til å se den igjen.

Du kan låne den av meg hvis du ikke har den, den var en av de tre filmene jeg kjøpte på Platekompaniet.

:)

Skrevet

Du kan låne den av meg hvis du ikke har den, den var en av de tre filmene jeg kjøpte på Platekompaniet.

:)

Ok! Jeg har fri i helgen som kommer, så da passer det med film!:)

Skrevet

Ikke for å være vrien, men Secret Window hadde en så til de grader åpenbar slutt at samtlige som har sett noen filmer vil forstå hvor det bærer 15 minutter ut i filmen.

Faktisk var det så åpenbart at filmen ville ta den vendingen den gjorde at jeg satt og ventet på at den ikke ville gjøre det likevel, nettopp fordi det hadde blitt for åpenbart at den gjorde det.

Men så gjorde den det faen meg likevel.

Enesten grunnen til å se den filmen er Johnny Depp, men filmen er ræva. Depp er dog god. Men selv ikke en jævla dyktig skuespiller kan redde den smørja der.

Så det så! :)

Skrevet

Ikke for å være vrien, men Secret Window hadde en så til de grader åpenbar slutt at samtlige som har sett noen filmer vil forstå hvor det bærer 15 minutter ut i filmen.

Faktisk var det så åpenbart at filmen ville ta den vendingen den gjorde at jeg satt og ventet på at den ikke ville gjøre det likevel, nettopp fordi det hadde blitt for åpenbart at den gjorde det.

Enesten grunnen til å se den filmen er Johnny Depp, men filmen er ræva. Depp er dog god. Men selv ikke en jævla dyktig skuespiller kan redde den smørja der.

Men han er jo bare til å spise opp i den filmen!

*rrr*

Hmh... Hehe. :)

Skrevet

eh...jeg skjønte ikke det jeg, før nesten på slutten *rødme*

Men jeg er jo blond, dah...hehehe

;)

Skrevet

"Final destination" var også ganske kul og spennende. :)

Det skulle vært et filmforum her også.:)

Skrevet

Det skulle vært et filmforum her også.:)

Ja, det hadde vært kult!

Hadde vært mye på filmforum, jeg. :)

Skrevet

eh...jeg skjønte ikke det jeg, før nesten på slutten *rødme*

Men jeg er jo blond, dah...hehehe

;)

Ja, her snakker vi om blondinetendenser, ja. :)

Men uansett hvor åpenbar slutten er så er dette en film du har sett ørten ganger tidligere, uten noe nytt, så bra er den ikke.

Skrevet

Men uansett hvor åpenbar slutten er så er dette en film du har sett ørten ganger tidligere, uten noe nytt, så bra er den ikke.

Men de to første jeg nevnte da, har du sett dem? De er virkelig bra, og det gir jeg meg ikke på.

;)

Skrevet

Men han er jo bare til å spise opp i den filmen!

*rrr*

Hmh... Hehe. :)

Johnny Depp er alltid diggbar. :)

Selv om han var en smule ute å kjøre i Fear And Loathing In Las Vegas. :)

Den så jeg i går, for første gang på lenge, og den var meget bra.

Jupp, dol burde få et filmforum. Det har jeg foreslått tidligere, men de hører ikke på meg. Helt utrolig dårlig å ikke høre på gode forslag jeg kommer med, og egentlig forslag generelt jeg kommer med.

For det er et godt forslag som kan trekke nye folk til stedet, for film er det mange som søker på.

Skrevet

Jeg har forresten sett band of brother nå og den var bare sååå bra.

Skrevet

Nei, jeg har ikke sett noen av dem. Men jeg sitter kanskje litt med et inntrykk av at de begge er forutsigbare b-filmer midt på treet - sånn etter at jeg har lest hva de handler om. :)

Gode thrillere, ja.

Jeg får se om jeg kan skrive ned noen i natt.

Dessuten synes jeg du og andre her skal løpe til webbis og skrike om et filmforum.

De sa de skulle tenke på det for et års tid siden, og til og med at de syntes forslaget var godt.

Skrevet

Ja, det hadde vært kult!

Hadde vært mye på filmforum, jeg. :)

Jeg tror det har blitt spurt om det før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...