Gå til innhold

Thriller.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg har ikke sett noen av dem. Men jeg sitter kanskje litt med et inntrykk av at de begge er forutsigbare b-filmer midt på treet - sånn etter at jeg har lest hva de handler om. :)

Gode thrillere, ja.

Jeg får se om jeg kan skrive ned noen i natt.

Dessuten synes jeg du og andre her skal løpe til webbis og skrike om et filmforum.

De sa de skulle tenke på det for et års tid siden, og til og med at de syntes forslaget var godt.

Da prøver jeg igjen, og foreslår der på webbisforum. :)

Siden det ikke ble avslått, men bare satt på tenkelista. *S*

Skrevet

Da prøver jeg igjen, og foreslår der på webbisforum. :)

Siden det ikke ble avslått, men bare satt på tenkelista. *S*

Jupp, det ble definitivt ikke avslått.

De burde klare å opprette et sånt forum i løpet av kvelden. Det er ikke inkontinens det er snakk om. Det er snakk om film.

Skrevet

Jupp, det ble definitivt ikke avslått.

De burde klare å opprette et sånt forum i løpet av kvelden. Det er ikke inkontinens det er snakk om. Det er snakk om film.

hehe nettopp.

Nå har jeg lagt ut forslaget på Webmasterforum, så får vi se hva som kommer ut av det. :)

Skrevet

Johnny Depp er alltid diggbar. :)

Selv om han var en smule ute å kjøre i Fear And Loathing In Las Vegas. :)

Den så jeg i går, for første gang på lenge, og den var meget bra.

Jupp, dol burde få et filmforum. Det har jeg foreslått tidligere, men de hører ikke på meg. Helt utrolig dårlig å ikke høre på gode forslag jeg kommer med, og egentlig forslag generelt jeg kommer med.

For det er et godt forslag som kan trekke nye folk til stedet, for film er det mange som søker på.

Skriver gjerne under på en kampanje for et filmforum, jeg. :)

Skrevet

Skriver gjerne under på en kampanje for et filmforum, jeg. :)

Da får du ta turen inn på webbisforumet. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...