Gå til innhold

Bursdagsgave

Gjest freidigfrida

Anbefalte innlegg

Gjest freidigfrida
Skrevet

Hei

Kjæresten min har snart bursdag, og jeg trenger tips til gave. Han er i slutten av 30 årene og er stort sett interessert i data. Jeg har lyst til å finne på noe annet men trenger desperat tips ;-)

Gjest noen forslag
Skrevet

Hansker til vinteren, restaurantbesøk til dere to, gå på teater/kino/konsert, sko, duk og tekopper, trimsykkel, bok, cd, nytt pc-tastatur, sengetøy.

Skrevet

En helg på et hotell sammen med deg.

Vi har mange flotte hotell både her i Norge og i Sverige :)

:o)

Skrevet

Hansker til vinteren, restaurantbesøk til dere to, gå på teater/kino/konsert, sko, duk og tekopper, trimsykkel, bok, cd, nytt pc-tastatur, sengetøy.

Eller en SPA- time :)

Gjest freidigfrida
Skrevet

En helg på et hotell sammen med deg.

Vi har mange flotte hotell både her i Norge og i Sverige :)

Mange bra hotell i Norge og i Sverige. Men kan du anbefale noen? :o)

Skrevet

Duk og tekopper til en mann? *Fnis* Da tror jeg selv min kjæreste som ble lykkelig over to par hjemmeheklede grytelapper hadde begynt å stusse...

Skrevet

Mange bra hotell i Norge og i Sverige. Men kan du anbefale noen? :o)

quality i sarpsborg.

Kjempeflott.

Med badeland.

Koselig å gå turer der.

Og det ligger sentralt til Fredrikstad og Moss.

Også kort vei til Sverige om en vil en liten tur dit og handle noe godt og røyk osv..

Jeg er gjenganger på det hotellet.

Lett å finne, siden det ligger langs med hovedveien.

Stort gult slott på en måte.

Meget rent og pent der!!!!

tlf. 69101500

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...