amber sun Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 - jobbet ekstra på jobb - vært og stemt - lagt sammen klær - satt på ny vaskemaskin med klær - samlet søppel fra alle søppelbøtter og satt ut søppelspann til avhenting imorgen - strøket tøy (skjønt det var igår...men stryking er så kjipt at det kan jeg ta med selv om det var dagen før ) * Så nå kan jeg bestille frisørtime med gullgod samvittighet. :-D 0 Siter
Hønemoren Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Du har vært flink idag. Vaska to omganger tøy i maskinen, vanna blomster, vært i butikken og hos frisøren jeg. Litt slapt på en mandag, men får ta det igjen imorgen...! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Flink du er! =) Jeg har vært på jobb, postet et brev, handlet middag, lagd middag, spist middag. Så nå doler jeg litt 0 Siter
Gyda Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Du verden! Ja, nå kan du virkelig bestille time med full overhaling hos frisøren med god samvittighet. Det eneste jeg har gjort av det du ramser opp, er å ha stemt (og i motsetning til deg som jobba ekstra, så gikk jeg til alt overmål fra jobben kl 1330 for å få stemt fort uten kø). ) 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Det der er jo ting man må gjøre hver dag Kan bestille meg time til frisør, hudpleier osv...hver dag jeg da ) 0 Siter
amber sun Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Det der er jo ting man må gjøre hver dag Kan bestille meg time til frisør, hudpleier osv...hver dag jeg da ) Hver dag? Jeg jobber ikke ekstra hver dag, stemmer gjør jeg ihvertfall ikke hver dag ;-p 0 Siter
amber sun Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Du verden! Ja, nå kan du virkelig bestille time med full overhaling hos frisøren med god samvittighet. Det eneste jeg har gjort av det du ramser opp, er å ha stemt (og i motsetning til deg som jobba ekstra, så gikk jeg til alt overmål fra jobben kl 1330 for å få stemt fort uten kø). ) Ingen som tok telefonen hos frisøren må nok prøve igjen imorgen. De har kanskje stengt allerede... hehe det var forresten ingen kø i stemmelokalet her Selv om jeg stemte i halvfire-tiden. 0 Siter
amber sun Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Flink du er! =) Jeg har vært på jobb, postet et brev, handlet middag, lagd middag, spist middag. Så nå doler jeg litt hehe postet et brev ;-D Ser ut til at frisøren var stengt allerede (den billige og supre, vet du), så jeg får ringe igjen imorgen. 0 Siter
Gjest uten nick Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg har bare sittet med pc på fanget hele dagen jeg! Har knytt ett par fotballsko da. Er syk i dag og orker ingenting. Kanskje jeg orker å lage meg litt mat snart. snufs.. 0 Siter
amber sun Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Du har vært flink idag. Vaska to omganger tøy i maskinen, vanna blomster, vært i butikken og hos frisøren jeg. Litt slapt på en mandag, men får ta det igjen imorgen...! Bra det, vel! Deilig å sitte hos frisøren, syns jeg. det er sjelden jeg går, men jeg koser meg som regel de gangene jeg er der. 0 Siter
amber sun Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Jeg har bare sittet med pc på fanget hele dagen jeg! Har knytt ett par fotballsko da. Er syk i dag og orker ingenting. Kanskje jeg orker å lage meg litt mat snart. snufs.. Ikke så verst å knytte et par fotballsko hvis man er syk. God bedring til deg, da! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 hehe postet et brev ;-D Ser ut til at frisøren var stengt allerede (den billige og supre, vet du), så jeg får ringe igjen imorgen. He he..ja, jeg måtte jo gå et stykke for å få posta det brevet 0 Siter
Gjest uten nick Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Ikke så verst å knytte et par fotballsko hvis man er syk. God bedring til deg, da! Å tusen takk! 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Hver dag? Jeg jobber ikke ekstra hver dag, stemmer gjør jeg ihvertfall ikke hver dag ;-p Jeg må stadig jobbe ekstra... Jeg går like ofte doble vakter som enkle vakter.. Begynner ofte 07 og da ferdig med siste rapport 22.15... Har også vakter fra 14.30 til neste morgen kl.07.30. Og da gjerne på vakt igjen 14.30... Når jeg har barna, har jeg kun tidlig-vakter, det er deilig det Husarbeidet er det heller ingen som tar for meg... Men å stemme gjør da ikke jeg heller hver dag, men blir gjerne med til frisøren. Håret når stumpen straks nå ) 0 Siter
amber sun Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Jeg må stadig jobbe ekstra... Jeg går like ofte doble vakter som enkle vakter.. Begynner ofte 07 og da ferdig med siste rapport 22.15... Har også vakter fra 14.30 til neste morgen kl.07.30. Og da gjerne på vakt igjen 14.30... Når jeg har barna, har jeg kun tidlig-vakter, det er deilig det Husarbeidet er det heller ingen som tar for meg... Men å stemme gjør da ikke jeg heller hver dag, men blir gjerne med til frisøren. Håret når stumpen straks nå ) Frisørtimer er kjekke. Men jeg er alltid redd for at de skal klippe for mye...vil jo fortsatt ha langt hår da, bare ta litt tupper og få litt mer frisyre på det. Men jeg må alltid være veldig klar på at de må ta minst mulig...ellers klipper de av så mye at det tar månedsvis før det er langt igjen *oppgitt* 0 Siter
Velouria Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg har ikke gjort så mye idag.. - har stemt - vært på dansing med Flisen - vært på kurs i hele dag - brettet litt klær, som egentlig er jobben til han andre som bor her. - tenkt ut hva middagen i morgen blir Du har jo vært super flink, Amber, jeg er rent imponert 0 Siter
Gyda Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Ingen som tok telefonen hos frisøren må nok prøve igjen imorgen. De har kanskje stengt allerede... hehe det var forresten ingen kø i stemmelokalet her Selv om jeg stemte i halvfire-tiden. Jeg bor rett ved stemmelokalet og har sett på strømmen av folk fra kl 15 og utover. Vanligvis er det kø _ute_ når klokka nærmer seg 20. Så jeg seifa i dag. ) 0 Siter
amber sun Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Jeg har ikke gjort så mye idag.. - har stemt - vært på dansing med Flisen - vært på kurs i hele dag - brettet litt klær, som egentlig er jobben til han andre som bor her. - tenkt ut hva middagen i morgen blir Du har jo vært super flink, Amber, jeg er rent imponert Likte spesielt godt den siste tingen du skrev, at du hadde tenkt ut hva middagen imorgen blir ;-D 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Du har vært kjempeflink, og kan med veldig god samvittighet unne deg frisørtime! *Klapp på skulderen* til deg. 0 Siter
amber sun Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Du har vært kjempeflink, og kan med veldig god samvittighet unne deg frisørtime! *Klapp på skulderen* til deg. Takk takk :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.