Gå til innhold

Nå har jeg gjort følgende: ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke gjort så mye i dag, men det er vanlig etter jobbhelg.

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

21

• mrxx

14

• Hønemoren

4

• hare1365380455

3

Skrevet

Jeg har ikke gjort så mye i dag, men det er vanlig etter jobbhelg.

Du har all grunn til å ha god samvittighet, som har jobbet i helgen.

:-D

Jeg må visst vente med den frisørbestillingen til imorgen, for det var ingen som svarte. kanskje hele salongen var og stemte? ;)

Skrevet

Bra det, vel!

Deilig å sitte hos frisøren, syns jeg. det er sjelden jeg går, men jeg koser meg som regel de gangene jeg er der. :)

MÅ gå hver 5-6. uke jeg, kort frisyre krever det. Deilig er det, men også dyrt blir det...!

Skrevet

MÅ gå hver 5-6. uke jeg, kort frisyre krever det. Deilig er det, men også dyrt blir det...!

Ja, har man kort hår må man gå ofte. Husker det fra den perioden jeg hadde kort frisyre.

Mitt hår er langt, så derfor går jeg heller ikke ofte. Men jeg klipper litt tupper selv innimellom, for at det ikke skal bli så slitt. Innimellom er det likevel bra å få det klippet litt mer stilig hos frisøren. :)

Skrevet

Du har all grunn til å ha god samvittighet, som har jobbet i helgen.

:-D

Jeg må visst vente med den frisørbestillingen til imorgen, for det var ingen som svarte. kanskje hele salongen var og stemte? ;)

De var nok det..:) Skal du bare stusse det?

Skrevet

Wow!

Jeg har:

Handlet middag

Stemt

Og syns igrunn det var mer enn bra nok, så jeg utsatte klesvasken til i morgen.

Skrevet

Ja, har man kort hår må man gå ofte. Husker det fra den perioden jeg hadde kort frisyre.

Mitt hår er langt, så derfor går jeg heller ikke ofte. Men jeg klipper litt tupper selv innimellom, for at det ikke skal bli så slitt. Innimellom er det likevel bra å få det klippet litt mer stilig hos frisøren. :)

Blir det samme for deg som for jentene mine som også har langt hår, trengs en ordentlig frisørklipp innimellom.

Er jo dyrt, men lettvint med kort hår også, hatt det i over 20 år jeg, litt lengre før, lik lengde, er det pasjefasong det heter tro.. Kan liksom ikke se meg selv, ei dame i midten av 50årene med langt hår når jeg aldri har hatt det før:-)

Skrevet

Wow!

Jeg har:

Handlet middag

Stemt

Imorgen er det også en dag ;)

Skrevet

De var nok det..:) Skal du bare stusse det?

Jeg skal stusse det, og så klippe det opp litt tenkte jeg :)

Skrevet

Wow!

Jeg har:

Handlet middag

Stemt

Ja, men du har jo en baby, Åsemor, krever vel sitt det.

Håper forresten det går bra med deg og tulla. Jeg har begynt på nedtellinga til mormortiden...det går vel fort til januar. I høst skal jeg titte over alt babytøyet og utstyret etter attpåklatten, gjemte nemlig alt.

Hadde vært greit om vi fikk vite kjønnet, det fikk jeg da jeg fikk attpåklatten så mye rosa i kartongene både av klær og sengetøy.

Skrevet

Jeg skal stusse det, og så klippe det opp litt tenkte jeg :)

Jeg bare sparer....

Skrevet

Du har vært veldig flink!

Jeg har klart å holde meg unna dol (til nå) og det er ikke så dårlig prestasjon det heller ;)

Skrevet

Jeg har klart å holde meg unna dol (til nå) og det er ikke så dårlig prestasjon det heller ;)

"Jeg har klart å holde meg unna dol (til nå) og det er ikke så dårlig prestasjon det heller ;) "

Det var jammen meg godt gjort! *imponert*

Jeg begynte igrunnen å lure litt på hvor du ble av idag ;-D

Skrevet

Psst: sjekket meldinger?

;)

Skrevet

Psst: sjekket meldinger?

;)

Iler avgårde nå, takk for tipset :)

Skrevet

"Jeg har klart å holde meg unna dol (til nå) og det er ikke så dårlig prestasjon det heller ;) "

Det var jammen meg godt gjort! *imponert*

Jeg begynte igrunnen å lure litt på hvor du ble av idag ;-D

I dag har jeg blitt reder!!

Jeg har kjøpt min første båt og er kjempestolt!

Det var et impulskjøp til de grader :) Vi skulle bare titte og drømme litt på en båtmesse, og så med ett bare lå "Må Ha" der!

En nydelig, liten dagsbåt. http://www.ghbat.no/ Klikk på der det står HG460 S til høyre, så ser du den.

Skrevet

I dag har jeg blitt reder!!

Jeg har kjøpt min første båt og er kjempestolt!

Det var et impulskjøp til de grader :) Vi skulle bare titte og drømme litt på en båtmesse, og så med ett bare lå "Må Ha" der!

En nydelig, liten dagsbåt. http://www.ghbat.no/ Klikk på der det står HG460 S til høyre, så ser du den.

Næ, så stilig!! :-D

Gratulerer som båteier!

Så nå skal du cruise rundt, altså? Sånne båter er ganske kule. :)

Skrevet

Næ, så stilig!! :-D

Gratulerer som båteier!

Så nå skal du cruise rundt, altså? Sånne båter er ganske kule. :)

Jepp, nå har jeg bestillt en lang, varm høst, sånn at vi kan få kost oss før den må pakkes bort til vinteren!

Den skal være leveringsklar om en ukes tid. *Utolmodig*

Skrevet

Du, jeg er en reser til å stryke. Hjemme er det jeg som stryker, til og med bunadskjorta til kona:-)

Skrevet

Hvorfor det da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...