Gjest lurulf Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Hvorfor det da? Har du ikke vært inne på meldinger og lest tråden til amber med mitt navn på enda? Så, gå med seg! 0 Siter
mrxx Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Har du ikke vært inne på meldinger og lest tråden til amber med mitt navn på enda? Så, gå med seg! Ok da, tusler av gårde.... 0 Siter
amber sun Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Du, jeg er en reser til å stryke. Hjemme er det jeg som stryker, til og med bunadskjorta til kona:-) Er du en reser til å stryke også? Du er jammen god til mye du, ser det ut til Kanskje du kan feie over strykehaugen min også når du likevel er her og feier over *kremt* andre ting på nattens abonnementsrunde.? 0 Siter
mrxx Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Er du en reser til å stryke også? Du er jammen god til mye du, ser det ut til Kanskje du kan feie over strykehaugen min også når du likevel er her og feier over *kremt* andre ting på nattens abonnementsrunde.? Hehe...reportuaret (skrives det sånn?) er ubegrenset, så lista kan bli lang:-) Alle ønsker blir oppfylt:-) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Er du en reser til å stryke også? Du er jammen god til mye du, ser det ut til Kanskje du kan feie over strykehaugen min også når du likevel er her og feier over *kremt* andre ting på nattens abonnementsrunde.? Du får passe på at han ikke stikker i møte eller på trening før han får gjort alt han skal hos deg... 0 Siter
amber sun Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Hehe...reportuaret (skrives det sånn?) er ubegrenset, så lista kan bli lang:-) Alle ønsker blir oppfylt:-) "Alle ønsker blir oppfylt:-) " O salighet...hva mer kan en kvinne ønske seg? ;-D *venter spent og utålmodig på nattens berusende opplevelser* For jeg er på tur igjen inatt, regner jeg med? hehe 0 Siter
mrxx Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 "Alle ønsker blir oppfylt:-) " O salighet...hva mer kan en kvinne ønske seg? ;-D *venter spent og utålmodig på nattens berusende opplevelser* For jeg er på tur igjen inatt, regner jeg med? hehe Joda, det var din tur igjen i natt. Har litt problemer med å komme meg løs fra Lurulf, hun lenker jo meg fast. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Joda, det var din tur igjen i natt. Har litt problemer med å komme meg løs fra Lurulf, hun lenker jo meg fast. Og det fortsetter lurulf med! Ingen grunn til å gi slipp på deg når jeg endelig har fått deg innom døra 0 Siter
mrxx Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Og det fortsetter lurulf med! Ingen grunn til å gi slipp på deg når jeg endelig har fått deg innom døra Men husk at jeg er en gammel rev og det er utrolig hva jeg klarer å komme meg ut av:-) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Men husk at jeg er en gammel rev og det er utrolig hva jeg klarer å komme meg ut av:-) Du greide å komme deg unna meg og ile til amber, jeg merket det. Neste gang får jeg finne frem noen strips også 0 Siter
mrxx Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Du greide å komme deg unna meg og ile til amber, jeg merket det. Neste gang får jeg finne frem noen strips også Strips bruker jeg mye, fint det:-) Men husk at jeg er en luring. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Strips bruker jeg mye, fint det:-) Men husk at jeg er en luring. "Men husk at jeg er en luring." Åh? Det er jo jeg som er luringen her *s* 0 Siter
mrxx Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 "Men husk at jeg er en luring." Åh? Det er jo jeg som er luringen her *s* Hehe, ja, men spørs hvem av oss som er lurest, husk at jeg har levd lengst:-) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Hehe, ja, men spørs hvem av oss som er lurest, husk at jeg har levd lengst:-) Det eneste jeg har sagt om alderen min her inne er vel at jeg er eldre enn annegunn? Tenk om jeg er eldre enn deg? 0 Siter
mrxx Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Det eneste jeg har sagt om alderen min her inne er vel at jeg er eldre enn annegunn? Tenk om jeg er eldre enn deg? Det er jo en mulighet, men det er svært tvilsomt. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Det er jo en mulighet, men det er svært tvilsomt. Fordi jeg har så unge øyne? *S* 0 Siter
mrxx Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Fordi jeg har så unge øyne? *S* Det kan være en mulighet, det er jo ett par vakre øyne:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 Joda, det var din tur igjen i natt. Har litt problemer med å komme meg løs fra Lurulf, hun lenker jo meg fast. *sukker salig* Du må ikke la lurulf lenke deg for fast, jeg vil ikke gå glipp av disse nettene når jeg først har blitt avhengig hehehe 0 Siter
mrxx Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 *sukker salig* Du må ikke la lurulf lenke deg for fast, jeg vil ikke gå glipp av disse nettene når jeg først har blitt avhengig hehehe Jeg er en gammel rev, så jeg klarer nok å lure meg unna:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg skal stusse det, og så klippe det opp litt tenkte jeg Har du langt eller kort hår? Tenkte nå på hode altså, vet jo hvordan frisøren er på andre steder, hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.