amber sun Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 Har du langt eller kort hår? Tenkte nå på hode altså, vet jo hvordan frisøren er på andre steder, hehe. "Tenkte nå på hode altså, vet jo hvordan frisøren er på andre steder, hehe. " hehe ja det vet du vel Jeg har langt hår. Og har tenkt å gi frisøren streng beskjed om å ta så lite som mulig, bare få det litt stilig. *s* 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 "Tenkte nå på hode altså, vet jo hvordan frisøren er på andre steder, hehe. " hehe ja det vet du vel Jeg har langt hår. Og har tenkt å gi frisøren streng beskjed om å ta så lite som mulig, bare få det litt stilig. *s* Ja, etter flere barberingstråder her på DOL er ikke det så vanskelig å gjette seg til , hehe. Langt hår er stilig, det liker jeg:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 "Tenkte nå på hode altså, vet jo hvordan frisøren er på andre steder, hehe. " hehe ja det vet du vel Jeg har langt hår. Og har tenkt å gi frisøren streng beskjed om å ta så lite som mulig, bare få det litt stilig. *s* Det skulle ha stått frisyren og ikke frisøren,men du forsto jo godt hva jeg mente og ikke minst hvor jeg mente, hehe 0 Siter
amber sun Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 Det skulle ha stått frisyren og ikke frisøren,men du forsto jo godt hva jeg mente og ikke minst hvor jeg mente, hehe Klart jeg skjønte det, hehe Og det er jo bra du liker langt hår, da. Du har mail, forresten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.