Gå til innhold

Hvis Carl Ivar blir statsminister.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama skal i hvert fall ha for at hun tvilholder på den Limahl-greia hun har hatt gående nå aldri så lenge, uansett hvilken retning moten blåser.

Gjest Hildegard B.
Skrevet

He he he det ER så sært det der...! Dama er jo kjempesøt, men det HÅRET, det skjønner ingen noen av! Skal tro hva hun mener med det, egentlig??

Skrevet

He he he det ER så sært det der...! Dama er jo kjempesøt, men det HÅRET, det skjønner ingen noen av! Skal tro hva hun mener med det, egentlig??

Skulle ønske hun la det ned...:)

Skrevet

Fy flate!

amber sun skriver i en tråd litt lenger ned at hun skal bestille seg selv en frisørtime.

Jeg foreslår at hun bestiller til fru Hagen også.

Skrevet

Fy flate!

amber sun skriver i en tråd litt lenger ned at hun skal bestille seg selv en frisørtime.

Jeg foreslår at hun bestiller til fru Hagen også.

Ja det får jeg gjøre.!

Den ville høysåten fru Hagen hadde på det bildet er noe av det sykeste jeg har sett, hahaha!

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Ja,jeg og. KUN fordi jeg er så nyskjerrig at jeg nesten kreperer, på hvordan hun ville sett ut med "normal" frisyre!

;0P

Skrevet

Ja det får jeg gjøre.!

Den ville høysåten fru Hagen hadde på det bildet er noe av det sykeste jeg har sett, hahaha!

Det eneste jeg klarer å forbinde fru Hagen med er den gangen hun kjørte ned slottstrappa. *knegg*

Skrevet

Dama skal i hvert fall ha for at hun tvilholder på den Limahl-greia hun har hatt gående nå aldri så lenge, uansett hvilken retning moten blåser.

Kanskje det nettopp er BLÅSING hun garderer seg mot? ;-) Det går vel med en hel boks hårspray hver dag, skulle jeg tro! *he he*

Skrevet

Jeg husker en gang for ørten år siden hvor man hadde et innslag i en lørdagsunderholdning hvor de fornyet politikere, hvor bl.a. Kaci ble frisert uten spenna og Eli Hagen fikk flatere hår (NB: Dette var lenge før det ble mote med ultra-flatt hår, altså, så "flatere" var like vel nokså voluminøst (kan man si det??))

Nuvel.... Det hører med til historien at Fru Hagen var MEGET snurt over å bli vist fram på direkten i beste sendetid på statskanalen med slikt hår! *he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...