Gå til innhold

Telefonselgere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dem langt oppi halsen, har vært inne på Brønnøysundregistrene og reservert meg for dem, men det hjelper så lite.

I dag fikk jeg telefon fra "Mercedeslotteriet", de hadde bare 1000 lodd til salgs, så det var stor sjanse for å vinne....hvis jeg bare kjøpte et lodd til den nette sum av kr 1000,- Hva syns dere?

Skrevet

Jeg syns det høres helt sykt ut å selge lodd til 1000kr.

Neste gang sier du til den som ringer, "Et øyeblikk bare", og så legger du telefonen fra deg og går og gjør andre ting. De kan sannsynligvis ikke legge på før etter en viss tid, og du kan trekke litt i dem tilbake ;)

(selv om det ikke egentlig er stakkaren som prøver å selge noe som har skylda for dette her)

;)

Skrevet

Tusen spenn for et lodd?? Jeg tipper det der er noe lureri!! Hva kunne du vinne da?

Jeg blir stadig oppringt av folk som vil "gi" meg diverse produkter, rosenrot, omega3 osv osv.. Regner med det er en hake ved det, så jeg tar aldri i mot. Syns det er plagsomt å bli oppringt sånn, vi har reservert oss mot telefonsalg, men disse skal liksom gi oss ting da. Vil jeg ha omega3, kan jeg gå i butikken og handle det inn selv!

Gjest Hildegard B.
Skrevet

At de som kjøper lodder til TUSEN kroner like gjerne kan kjøpe mersja sjæl!!

Makan!

Det vil ta noen tid før det er regga overalt at du har reservert deg. Derfor kan det ta opp til tre mnd før de slutter å mase.

Skrevet

Jeg har reservert meg jeg, men stadig dukker det opp tlf.. om det er skjult nr pleier jeg la lillemann på 2 år ta tlf.. hehe, lar han skravle litt, si hadet og legge på.. de ringer ikke tilbake;)

Skrevet

HEI:)

Helt enig, har dem selv laaangt opp i halsen. Har reservert meg for dette, men desverre så har ikke dette hjulpet.

En tid hadde jeg dem opp til flere ganger i løpet av ettermiddag/kveld.

Neste gang skal jeg be dem vente et øyeblikk:) og la tlf. ligge eller prate dem i senk med masse TULL, så får vi se om det blir slutt:))

Skrevet

Jeg syns det høres helt sykt ut å selge lodd til 1000kr.

Neste gang sier du til den som ringer, "Et øyeblikk bare", og så legger du telefonen fra deg og går og gjør andre ting. De kan sannsynligvis ikke legge på før etter en viss tid, og du kan trekke litt i dem tilbake ;)

(selv om det ikke egentlig er stakkaren som prøver å selge noe som har skylda for dette her)

;)

Det funker bare i 3 min. Man kan ikke holde en linje lengre enn i 3 min om den andre parten legger på, da brytes linja automatisk.

Skrevet

Det der er jo rent lureri. Går det an å lage feedback ved å holde telefonen inntil høyttaleren på stereoanlegget og skru opp lyden?

Skrevet

Det funker bare i 3 min. Man kan ikke holde en linje lengre enn i 3 min om den andre parten legger på, da brytes linja automatisk.

Men hvis motparten (altså selgeren) ikke legger på...da holdes vel linja.?

Skrevet

Men hvis motparten (altså selgeren) ikke legger på...da holdes vel linja.?

Selvfølgelig. :o) Hvis bare den ene parten legger på så holdes linja åpen i 3 min før den stenges, men hvis ingen legger på så er selvfølgelig linja åpen den. :o)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

min far fikk telefon fra en selger. Faren min bare avbrøt han og sa han ikke var interessert. Selgeren ringte opp igjen, og fortsatte. Da la bare min far på. Enda en gang ringte selgeren opp igjen. Da tok min mor den. Selgeren sa: "Jeg ble brudt" Min mor sa at han trengte ikke å ringe igjen, for det var uaktuelt å kjøpe noe fra han.

Snakk om psyko!

Gjest øredøvende alarm
Skrevet

Det der er jo rent lureri. Går det an å lage feedback ved å holde telefonen inntil høyttaleren på stereoanlegget og skru opp lyden?

Her hjemme har jeg en synth stående innen rekkevidde fra telefonen, og jeg har lært meg hvor jeg finner den jævligste sirenen jeg noensinne har hørt. Den lyden går gjennom marg og bein! Så neste gang en telefonselger ringer, da er jeg forberedt!

uiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiu!!

*holder for ørene*

Gjest øredøvende alarm
Skrevet

Svindel. Lukter lang vei. Vil du bruke så mange penger på lodd, så kjøp heller lodd hos den lokale Røde Kors eller skolekorpset eller noe sånt. Da går ihvertfall pengene til en god sak selv om du ikke vinner.

Gjest øredøvende alarm
Skrevet

HEI:)

Helt enig, har dem selv laaangt opp i halsen. Har reservert meg for dette, men desverre så har ikke dette hjulpet.

En tid hadde jeg dem opp til flere ganger i løpet av ettermiddag/kveld.

Neste gang skal jeg be dem vente et øyeblikk:) og la tlf. ligge eller prate dem i senk med masse TULL, så får vi se om det blir slutt:))

Eller gjør som faren min; rop ut "HÆH?" eller "HVA SA DU? JEG HØRTE IKKE, DET ER SÅ MYE STØY HER".

"Erre for no' gæærnt med telefonen nå, da? Er det hos deg det bråker sånn?" og så banker han telefonrøret i bordet.

"Nei, jeg hører ingenting, jeg".

"HALLOOOOO?"

Sånn kan han holde på lenge, og selgeren i andre enden skriker seg nesten forderva. Det er morsomt å høre på! :)

Skrevet

Svindel. Lukter lang vei. Vil du bruke så mange penger på lodd, så kjøp heller lodd hos den lokale Røde Kors eller skolekorpset eller noe sånt. Da går ihvertfall pengene til en god sak selv om du ikke vinner.

Jeg sa jo ikke at jeg ville bruke så mange penger på et lodd, det kunne faktisk aldri falle meg inn.

Skrevet

min far fikk telefon fra en selger. Faren min bare avbrøt han og sa han ikke var interessert. Selgeren ringte opp igjen, og fortsatte. Da la bare min far på. Enda en gang ringte selgeren opp igjen. Da tok min mor den. Selgeren sa: "Jeg ble brudt" Min mor sa at han trengte ikke å ringe igjen, for det var uaktuelt å kjøpe noe fra han.

Snakk om psyko!

Ja de gir seg jo ikke heller, og alle de dumme argumentene de kan klare å komme med, nei jeg har heldigvis lært meg å bare si JEG ER IKKE INTERESSERT og legge på, begynner man først å jatte med dem blir man iallefall aldri kvitt dem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...