Glimtipper Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Til alle dere smarte datamennesker der ute... Jeg har fått et vedlegg med en e-mail i OE og jeg vil svært gjerne lagre disse filene. Men OE har fjernet tilgangen til vedleggene, visstnok fordi de er usikre... Hvordan fjerner jeg denne sperren? 0 Siter
Gjest leker best Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Verktøy - Alternativer - Sikkerhet 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Verktøy - Alternativer - Sikkerhet Takker og bukker 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 hehehe, alt er 'usikkert' for OE. Slå av funkjonene en gang for alle! 0 Siter
Gjest leker best Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Takker og bukker Håper det ikke var et virus som utga seg for venninna di og sendte et vedlegg med virus akkurat i rette øyeblikk? Jeg åpner ikke noe som ikke er varslet på forhånd personlig, og at viruskontrollen er oppdatert manuelt rett før jeg åpner noe. Jeg vil nå sperre alle e-postvedlegg og forlange at alle vedlegg skal overføres med Skype og legges i en granskemappe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.