Gjest marese Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 nå sist når jeg så igjennom trådlista så var nicket til Serendipity understreket med gult og når jeg trykket på den så kom jeg til en side med reklame..??????? hva er det som skjer? skjer det hos dere også eller bare på min maskin? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Hm, merkelig... Da du trykket på nicket skulle det komme opp informasjon om Serendipity! Når jeg trykker på et nick kommer det i alle fall opp info. om personen..... Neida, bare tuller! Jeg tror ikke det kommer reklame på nick. 0 Siter
Gjest marese Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Hm, merkelig... Da du trykket på nicket skulle det komme opp informasjon om Serendipity! Når jeg trykker på et nick kommer det i alle fall opp info. om personen..... Neida, bare tuller! Jeg tror ikke det kommer reklame på nick. når du skriver nicket nå så er det understreket og jeg kan klikke på det. 0 Siter
Gjest marese Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Hm, merkelig... Da du trykket på nicket skulle det komme opp informasjon om Serendipity! Når jeg trykker på et nick kommer det i alle fall opp info. om personen..... Neida, bare tuller! Jeg tror ikke det kommer reklame på nick. http://www.mozilla.org/products/firefox/ denne siden kom opp da jeg trykket på nicket 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 http://www.mozilla.org/products/firefox/ denne siden kom opp da jeg trykket på nicket Da var det ihvertfall reklame for noe bra 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 når du skriver nicket nå så er det understreket og jeg kan klikke på det. Merkelig... Slik er det ikke her! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Da var det ihvertfall reklame for noe bra Tenk om det hadde vært bilde av meg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.