Gå til innhold

Har det begynt å rable for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå sist når jeg så igjennom trådlista så var nicket til Serendipity understreket med gult og når jeg trykket på den så kom jeg til en side med reklame..???????

hva er det som skjer?

skjer det hos dere også eller bare på min maskin?

Skrevet

Hm, merkelig... Da du trykket på nicket skulle det komme opp informasjon om Serendipity! Når jeg trykker på et nick kommer det i alle fall opp info. om personen..... Neida, bare tuller!;) Jeg tror ikke det kommer reklame på nick.

Skrevet

Hm, merkelig... Da du trykket på nicket skulle det komme opp informasjon om Serendipity! Når jeg trykker på et nick kommer det i alle fall opp info. om personen..... Neida, bare tuller!;) Jeg tror ikke det kommer reklame på nick.

når du skriver nicket nå så er det understreket og jeg kan klikke på det.

Skrevet

http://www.mozilla.org/products/firefox/

denne siden kom opp da jeg trykket på nicket

Skrevet

når du skriver nicket nå så er det understreket og jeg kan klikke på det.

Merkelig... Slik er det ikke her!

Skrevet

Da var det ihvertfall reklame for noe bra :)

Tenk om det hadde vært bilde av meg?;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...