Gå til innhold

Ser alle på valgsendingene nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, når jeg leste innlegget ditt gikk den reklamen på tv'n - så _akkurat da_ var det jo ikke tull :D

Ellers blir det nok valgsending etterhvert ja.

;)

hehehe

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

16

• hare1365380455

12

• Dorthe

5

• Åsemor

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Greit å ha tv og pc i samme rom. :)

Telefonen, hm...

Jepp, du vet hvem det er.... Jeg sendte en mail der det sto: Van Halen kanskje? (Eller noe slikt.) Jeg tenkte han ville forstå hva jeg mente... Vi diskuterte på en fest hvilket band vi sang til på et nachspiel. Jeg kommer bare ikke på det! Han skulle absolutt ha meg til å synge, ser du. Og så forsto han ikke mailen før jeg fortalte hva det var... :)

Skrevet

God vakt:) Har du begynt på "Et lite drap i Lisboa"? (Mas mas....) :)

Nei, jeg holder fortsatt på med Mannen Som Elsket Yngve.

Er ikke videre imponert av det jeg har lest til nå, men jeg tenkte jeg skulle komme meg gjennom den - noe som fort kan ta litt tid. :)

Skrevet

Jepp, du vet hvem det er.... Jeg sendte en mail der det sto: Van Halen kanskje? (Eller noe slikt.) Jeg tenkte han ville forstå hva jeg mente... Vi diskuterte på en fest hvilket band vi sang til på et nachspiel. Jeg kommer bare ikke på det! Han skulle absolutt ha meg til å synge, ser du. Og så forsto han ikke mailen før jeg fortalte hva det var... :)

Vet nok hvem det er, ja. ;)

Så det kan bli synging på nachspiel også, altså? Kult!

Skrevet

Nei, jeg holder fortsatt på med Mannen Som Elsket Yngve.

Er ikke videre imponert av det jeg har lest til nå, men jeg tenkte jeg skulle komme meg gjennom den - noe som fort kan ta litt tid. :)

Husker du jeg fortalte om Stavanger energi? (Band med Tore Renberg.) De spiller inn cd nå.

Skrevet

Vet nok hvem det er, ja. ;)

Så det kan bli synging på nachspiel også, altså? Kult!

Å jada! Han kan ta fram gitaren, men det er kanskje best at han ikke gjør det.... Og han fikk inn radioen på forsterkeren. :)

Skrevet

Husker du jeg fortalte om Stavanger energi? (Band med Tore Renberg.) De spiller inn cd nå.

Da håper jeg han spiller bedre enn han skriver. :)

Neida. Hvis jeg ikke tar feil er det her hans først bok, så jeg skal la tvilen komme han til gode og lese den ferdig.

Skrevet

Da håper jeg han spiller bedre enn han skriver. :)

Neida. Hvis jeg ikke tar feil er det her hans først bok, så jeg skal la tvilen komme han til gode og lese den ferdig.

Jeg har ikke lest den. Jeg tror forresten han nettopp kom ut med en ny bok.

Skrevet

Ja, det ser sånn ut, at de rød-grønne leder. :)

Nei, nå er det de blå.

Skrevet

Det står på her (tv2) men om ti minutter er det nannyhjelpen, og jeg ble så sjokkert over reklamen i går at jeg bare er nødt til å se på.

Skrevet

Det står på her (tv2) men om ti minutter er det nannyhjelpen, og jeg ble så sjokkert over reklamen i går at jeg bare er nødt til å se på.

Hva skulle skje i nannyhjelpen?

Skrevet

Å jada! Han kan ta fram gitaren, men det er kanskje best at han ikke gjør det.... Og han fikk inn radioen på forsterkeren. :)

Det er sikkert kult om han tar fram gitaren også ;) Passer sikkert godt sammen med vår flotte sang, hehe

Fikk han inn radioen på forsterkeren til gitaren?

Skrevet

Det er sikkert kult om han tar fram gitaren også ;) Passer sikkert godt sammen med vår flotte sang, hehe

Fikk han inn radioen på forsterkeren til gitaren?

Ja, så den virket ikke helt... Men vi hadde det morsomt!

Skrevet

Ja, så den virket ikke helt... Men vi hadde det morsomt!

"Men vi hadde det morsomt! "

hehe det tviler jeg ikke på, du!

;-D

Skrevet

Ja jeg sitter foran tv'n med laptopen på fanget;)

Samme her.

;o)

Skrevet

Hva skulle skje i nannyhjelpen?

Nå husker jeg det, det var et helt kjøkkenbord, dekket og TOPPET av godteri, som til vanlig lå i skapet, og 3-åringen og 5-åringen forsynte seg med støtt og stadig.

Skrevet

;-D

Neste gang er du med! Og da er det puben først....;)

Skrevet

;-D

Neste gang er du med! Og da er det puben først....;)

Skrevet

Nå husker jeg det, det var et helt kjøkkenbord, dekket og TOPPET av godteri, som til vanlig lå i skapet, og 3-åringen og 5-åringen forsynte seg med støtt og stadig.

Nå fikk du meg til å titte også. Knis, er det virkelig noen som har så mye snop i skapet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...