amber sun Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Nå husker jeg det, det var et helt kjøkkenbord, dekket og TOPPET av godteri, som til vanlig lå i skapet, og 3-åringen og 5-åringen forsynte seg med støtt og stadig. Utrolig! 0 Siter
amber sun Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Neste gang er du med! Og da er det puben først.... Jepp - jeg er med! Både på puben og etterpå *skål*! 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Nå fikk du meg til å titte også. Knis, er det virkelig noen som har så mye snop i skapet? Her i gården forsvinner det innen 2 timer etter det har blitt kjøpt. Men det var noen utrolig vakre barn! Har sjelden sett noe så nydelig. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jepp - jeg er med! Både på puben og etterpå *skål*! *Skåler tilbake!* Det er flott:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Her i gården forsvinner det innen 2 timer etter det har blitt kjøpt. Men det var noen utrolig vakre barn! Har sjelden sett noe så nydelig. Mora var jo ganske rund da så kanskje hun åt opp alt selv. Helt ærlig, jeg har aldri sett så mye godis på en gang hjemme hos noen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Mora var jo ganske rund da så kanskje hun åt opp alt selv. Helt ærlig, jeg har aldri sett så mye godis på en gang hjemme hos noen. Til hennes forsvar skal det jo sies at det var bare 6 mnd etter fødsel da. Var trillendes rund selv jeg, 10 mnd etter fødsel. Vondere var det at 5-åringen var på god vei etter, men forhåpentligvis ble det bedre med et bedre kosthold. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Mora var jo ganske rund da så kanskje hun åt opp alt selv. Helt ærlig, jeg har aldri sett så mye godis på en gang hjemme hos noen. Hehe... Tenkte på det jeg og, at hun kom til å savne godiset mer enn ungene. Har aldri sett så mye på en gang jeg heller, bortsett fra hos meg selv en gang etter en sinnsyk runde i tax free-en på ferja. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Da håper jeg han spiller bedre enn han skriver. Neida. Hvis jeg ikke tar feil er det her hans først bok, så jeg skal la tvilen komme han til gode og lese den ferdig. Mannen som elsket Yngve er ikke hans første bok nei, han kom med en rekke bøker før den. ) I alle fall 5 for voksne og et par for barn. I disse dager kommer "Kompani Orheim" ut av samme forfatter. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Til hennes forsvar skal det jo sies at det var bare 6 mnd etter fødsel da. Var trillendes rund selv jeg, 10 mnd etter fødsel. Vondere var det at 5-åringen var på god vei etter, men forhåpentligvis ble det bedre med et bedre kosthold. Til og med jeg var god og rund 6 mnd etter fødselen. Men jeg blir trist når jeg ser runde unger, i hvert fall når det kommer fra kostholdet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Til og med jeg var god og rund 6 mnd etter fødselen. Men jeg blir trist når jeg ser runde unger, i hvert fall når det kommer fra kostholdet. Det er fælt når tjukke unger kommer i barnehagen og med stolthet viser frem at de har sjokoladepålegg på matpakken... 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Hehe... Tenkte på det jeg og, at hun kom til å savne godiset mer enn ungene. Har aldri sett så mye på en gang jeg heller, bortsett fra hos meg selv en gang etter en sinnsyk runde i tax free-en på ferja. Kunne jo nesten ha åpnet butikk jo. Jeg ble nesten godterisjuk av å se på ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Mannen som elsket Yngve er ikke hans første bok nei, han kom med en rekke bøker før den. ) I alle fall 5 for voksne og et par for barn. I disse dager kommer "Kompani Orheim" ut av samme forfatter. Oki, det ante jeg ikke. Men det var Yngve han slo igjennom med? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 "Men Kristin Halvorsen har en fryktelig slitsom stemme!!" Litt sånn Nanny Fran - hvis noen husker den serien... 0 Siter
amber sun Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 "Men Kristin Halvorsen har en fryktelig slitsom stemme!!" Litt sånn Nanny Fran - hvis noen husker den serien... hehe ja, husker stemmen til Fran, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.