Gå til innhold

Ser alle på valgsendingene nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå husker jeg det, det var et helt kjøkkenbord, dekket og TOPPET av godteri, som til vanlig lå i skapet, og 3-åringen og 5-åringen forsynte seg med støtt og stadig.

Utrolig!

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

16

• hare1365380455

12

• Dorthe

5

• Åsemor

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Neste gang er du med! Og da er det puben først....;)

Jepp - jeg er med!

Både på puben og etterpå ;)

*skål*!

Skrevet

Nå fikk du meg til å titte også. Knis, er det virkelig noen som har så mye snop i skapet?

Her i gården forsvinner det innen 2 timer etter det har blitt kjøpt. ;)

Men det var noen utrolig vakre barn! Har sjelden sett noe så nydelig.

Skrevet

Jepp - jeg er med!

Både på puben og etterpå ;)

*skål*!

*Skåler tilbake!*

Det er flott:)

Skrevet

Her i gården forsvinner det innen 2 timer etter det har blitt kjøpt. ;)

Men det var noen utrolig vakre barn! Har sjelden sett noe så nydelig.

Mora var jo ganske rund da så kanskje hun åt opp alt selv. Helt ærlig, jeg har aldri sett så mye godis på en gang hjemme hos noen.

Skrevet

Mora var jo ganske rund da så kanskje hun åt opp alt selv. Helt ærlig, jeg har aldri sett så mye godis på en gang hjemme hos noen.

Til hennes forsvar skal det jo sies at det var bare 6 mnd etter fødsel da. Var trillendes rund selv jeg, 10 mnd etter fødsel.

Vondere var det at 5-åringen var på god vei etter, men forhåpentligvis ble det bedre med et bedre kosthold.

Skrevet

Hehe... Tenkte på det jeg og, at hun kom til å savne godiset mer enn ungene. ;) Har aldri sett så mye på en gang jeg heller, bortsett fra hos meg selv en gang etter en sinnsyk runde i tax free-en på ferja.

Skrevet

Da håper jeg han spiller bedre enn han skriver. :)

Neida. Hvis jeg ikke tar feil er det her hans først bok, så jeg skal la tvilen komme han til gode og lese den ferdig.

Mannen som elsket Yngve er ikke hans første bok nei, han kom med en rekke bøker før den. :o) I alle fall 5 for voksne og et par for barn.

I disse dager kommer "Kompani Orheim" ut av samme forfatter.

Skrevet

Til hennes forsvar skal det jo sies at det var bare 6 mnd etter fødsel da. Var trillendes rund selv jeg, 10 mnd etter fødsel.

Vondere var det at 5-åringen var på god vei etter, men forhåpentligvis ble det bedre med et bedre kosthold.

Til og med jeg var god og rund 6 mnd etter fødselen.

Men jeg blir trist når jeg ser runde unger, i hvert fall når det kommer fra kostholdet.

Skrevet

Til og med jeg var god og rund 6 mnd etter fødselen.

Men jeg blir trist når jeg ser runde unger, i hvert fall når det kommer fra kostholdet.

Det er fælt når tjukke unger kommer i barnehagen og med stolthet viser frem at de har sjokoladepålegg på matpakken...

Skrevet

Hehe... Tenkte på det jeg og, at hun kom til å savne godiset mer enn ungene. ;) Har aldri sett så mye på en gang jeg heller, bortsett fra hos meg selv en gang etter en sinnsyk runde i tax free-en på ferja.

Kunne jo nesten ha åpnet butikk jo. Jeg ble nesten godterisjuk av å se på :o)

Skrevet

Mannen som elsket Yngve er ikke hans første bok nei, han kom med en rekke bøker før den. :o) I alle fall 5 for voksne og et par for barn.

I disse dager kommer "Kompani Orheim" ut av samme forfatter.

Oki, det ante jeg ikke. Men det var Yngve han slo igjennom med?

Skrevet

"Men Kristin Halvorsen har en fryktelig slitsom stemme!!"

Litt sånn Nanny Fran - hvis noen husker den serien...

Skrevet

"Men Kristin Halvorsen har en fryktelig slitsom stemme!!"

Litt sånn Nanny Fran - hvis noen husker den serien...

hehe ja, husker stemmen til Fran, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...