Gå til innhold

Hva er abort partiet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på oslostemmene og ser at det er et parti som heter abort. Noen som har hørt om det. Fikk kun to stemmer i min valgkrets da.

Skrevet

Så det i valglokalet i dag, aldri hørt om det! Ludvik Nessa i spissen kanskje?

Skrevet

Så det i valglokalet i dag, aldri hørt om det! Ludvik Nessa i spissen kanskje?

Hørtes ut som noe som kunne komme fra den kanten ja.

Skrevet

Fyrene MÅ jo være mentalt forstyrret???

Vet vi ikke det da? Jeg er sikker på at nhd hadde satt diagnose på dem.

Skrevet

Ja, noen burde i alle fall gjort det.

Skrevet

Pleier alltid å ha rett jeg skjønner du *lol*. Ingen bombe at det bare var menn på den listen?

Nei, det var ingen overraskelse men virkelig kjipt at de har dannet et parti.

Om fire år får vi starte et dolparti. Vi skal nok klare å samle 500 stemmer her inne ;o)

Skrevet

Nei, det var ingen overraskelse men virkelig kjipt at de har dannet et parti.

Om fire år får vi starte et dolparti. Vi skal nok klare å samle 500 stemmer her inne ;o)

Jaja, får trøste oss med at de aldri kommer noen vei!

Vi får satse på dol partiet ved neste valg.

Nå er jeg så trett at jeg ikke klarer følge med mer.

Ha en god natt :o)

Skrevet

Jaja, får trøste oss med at de aldri kommer noen vei!

Vi får satse på dol partiet ved neste valg.

Nå er jeg så trett at jeg ikke klarer følge med mer.

Ha en god natt :o)

Sov godt :o)

Skrevet

Den kvakksalveren der skal man nå ikke stole helt på, uansett om man er enig med diagnosene.

"..........................................."

Skrevet

Den kvakksalveren der skal man nå ikke stole helt på, uansett om man er enig med diagnosene.

"..........................................."

Nå har jeg aldri hatt kontakt med noen psykiatere så jeg vet ikke om han representerer standen :o)

Skrevet

Det er de som har sendt ut blodige foster og en DVD med abort til tilfeldige i valgkampen. Har vært mye i media. Virker en smule sprø.

Skrevet

Da kan vi fastslå at det bor to skrullinger på Løkka! ;)

Skrevet

Nå har jeg aldri hatt kontakt med noen psykiatere så jeg vet ikke om han representerer standen :o)

Jeg har truffet noen i private sammenhenger (gjennom venner og bekjente).

Det har da alltid slått meg at det var merkelig at de ikke har hatt flere dyktige studievenner som har kunnet bidra til å kurere dem....:-)

For de har merkelig nok alle slitt med egne psykologiske problemer...???

Skrevet

Med tanke på hans sammenlikning av barnesoldater og heimvernssoldater, så går det ikke an å ta ham seriøst :-/ Når en psykiater viser en total mangel på psykologisk innsikt i ett tilfelle, så skal det godt gjøres at det ikke gjelder på flere andre områder også.

"............................................"

Skrevet

Jeg har truffet noen i private sammenhenger (gjennom venner og bekjente).

Det har da alltid slått meg at det var merkelig at de ikke har hatt flere dyktige studievenner som har kunnet bidra til å kurere dem....:-)

For de har merkelig nok alle slitt med egne psykologiske problemer...???

Tenker du egentlig på psykiatere nå? Det er ikke psykologer du tenker på?

"........................................."

Skrevet

Tenker du egentlig på psykiatere nå? Det er ikke psykologer du tenker på?

"........................................."

"Tenker du egentlig på psykiatere nå? Det er ikke psykologer du tenker på?"

Hva mente du egentlig med det? :-)

Men for å klargjøre - det er psykologer jeg i første rekke tenker på, og ikke psykiatere.

Dog vet jeg ikke om det nødvendigvis er så stor forskjell på det, med tanke på valgt utdannelse - og hva som måtte ligge til grunn for å ta et slikt valg?

Skrevet

"Tenker du egentlig på psykiatere nå? Det er ikke psykologer du tenker på?"

Hva mente du egentlig med det? :-)

Men for å klargjøre - det er psykologer jeg i første rekke tenker på, og ikke psykiatere.

Dog vet jeg ikke om det nødvendigvis er så stor forskjell på det, med tanke på valgt utdannelse - og hva som måtte ligge til grunn for å ta et slikt valg?

"Hva mente du egentlig med det? :-)"

Akkurat det jeg skrev :-) Det er i utgangspunktet to veldig forskjellige fagfelt.

"Dog vet jeg ikke om det nødvendigvis er så stor forskjell på det, med tanke på valgt utdannelse - og hva som måtte ligge til grunn for å ta et slikt valg?"

Jo, det er i prinsippet en veldig stor forskjell. En psykiater er utdannet lege, og arbeider med diagnoser og medisinering. Dette innebærer nok at de fleste psykiatere i utgangspunktet har hatt interesse for medisin. En psykolog har ingen medisinsk utdannelse, men (i prinsippet) en mye dypere "kompetanse" på sjelslivet/psyken/etc., og arbeider ofte mindre basert på diagnoser. NHD er psykiater.

Det er selvfølgelig mange av begge variantene som har like formeninger om lidelser, behandlinger etc., men det spriker også veldig.

"........................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...