Gå til innhold

Valget *sukk*

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et fryktelig valg.

Ikke bare ser det ut til at vi får SV i regjeringen.

Men enda verre, det ser ut som 20% av landets befolkning har stemt på vår lokale mini-hitler. Det er kvalmende å se han trompe rundt på TV som en furtete, skadefro, inful sandkasseunge, åpenbart kun opptatt av egen prestisje.

Jaja, vi får som vi fortjener.

Gruer meg enda mer til valget om 4 år.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

12

• Klara Q

6

• skorpionfisken

6

• fei1365380229

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det var interessant å se den kolossale framgangen Frp har.

Det er ikke interessant, det er tragisk.

Gjest idealtypen
Skrevet

Det er ikke interessant, det er tragisk.

Alt som er tragisk, er interessant.

Skrevet

Ikke så interessant som det er skremmende.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jeg syns det er to triste ting ved årets valg; at SV gjør det såpass dårlig - og at FrP gjør det så bra. Men fint at det ser ut til å bli rødgrønt, da.

Skrevet

Jeg bare måper jeg med tanke på at 20% av befolkningen er så lettlurte og stemmer frp. Uff, så han(karl ivar) ankom frp sin valgvake med sangen "we are the champions" durende i bagrunnen..bare så harry. Også uttaler Hagen seg at Stoltenberg aldri i verden kan holde det han har lovt..hmm..kommer liksom fra rette mannen...mannen som så og si har penger til alt.

Skrevet

Akkurat kommet hjem fra "STRATOS" - Venstres valgvake i Oslo - KJEMPESTEMNING - men akk....likevel. Har vel aldri hatt så blandede følelser etter et valg. var meningen jeg skulle overnatte - men jaggu reiste jeg ikke hjem....

Skrevet

Akkurat kommet hjem fra "STRATOS" - Venstres valgvake i Oslo - KJEMPESTEMNING - men akk....likevel. Har vel aldri hatt så blandede følelser etter et valg. var meningen jeg skulle overnatte - men jaggu reiste jeg ikke hjem....

ja og nå må vi leve med en rød-grønn regjering de neste fire årene... *sukk*

Skrevet

Du må aldri drikke så lite på fest at du har muligheten til å dra hjem. :)

Skrevet

Heldigvis!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det kan bli moro å sitte i opposisjon også da :) Vi er 8 flere mandater i venstre på aStortinget enn sist - og det er STORT! :)

Skrevet

Men dere gjorde et godt valg da. Bedre enn Sponheim hadde forventet :o)

Skrevet

Tror jeg så deg såvidt det var, da Sponheim kom inn og møtte pressen.

Var du litt ELLEVILL? :-)

Skrevet

Gratulerer med framgangen, flisa.

Og kondolerer med at du/dere mistet de tre statsrådene og regjeringsmakta (men det koser jeg meg over, da. ;o) )

Skrevet

Det er helt logisk.

Og etter noen år med den kommende regjering, og Frp med Siv bak roret, så vil fremgangen bare fortsette.

Bare vent og se....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...