Gå til innhold

Valgthriller i familien

Anbefalte innlegg

Kl kvart på 8 i går kveld lå jeg og min deilige mann og pustet ut etter en heftig elskovsrunde, uten ennå å ha stemt. Siden han er Høyre-mann og jeg Ap-kvinne vurderte vi å droppe hele valget denne gangen, og heller fortsette å romstere rundt i senga, men borgerplikten tok overhånd og vi kasta oss i bilen slik at vi akkurat rakk å stemme :-)

Innerst inne er han nok sosialist han også så det går bra med oss :-)

Er dere forresten enig i at sosialister stort sett virker mye hyggeligere enn de konservative? (det finnes selvølgelig unntak)

Fortsetter under...

Kl kvart på 8 i går kveld lå jeg og min deilige mann og pustet ut etter en heftig elskovsrunde, uten ennå å ha stemt. Siden han er Høyre-mann og jeg Ap-kvinne vurderte vi å droppe hele valget denne gangen, og heller fortsette å romstere rundt i senga, men borgerplikten tok overhånd og vi kasta oss i bilen slik at vi akkurat rakk å stemme :-)

Innerst inne er han nok sosialist han også så det går bra med oss :-)

Er dere forresten enig i at sosialister stort sett virker mye hyggeligere enn de konservative? (det finnes selvølgelig unntak)

Hyggelige? Joda, du finner hyggelige folk i de fleste partier, bortsett fra hos SV da selvsagt. Ingen er mer påklistret deltakende, mer skamløst egoistisk og generelt eklere enn slike.

Jeg har vel (når jeg tenker meg om) ved et par anledninger delt rødvin med slike folk (for mange år tilbake), men jeg tror fan meg man blir ekstra fyllesjuk etter slike seanser. Det er noe med atmosfæren :-)

Gjest blomsterløk

Her stemte vi på taper'n Høyre begge to :-) Ingenting å rope hurra for mao. Men men, når det gikk som det gikk er jeg tross alt glad for at Ap gjorde det så bra - for at det rødgrønne alternativet ikke skal kjøre oss helt utpå er det viktig med et sterkt Arbeiderparti til å holde SV i ørene :P

Så enig så enig.

Hyggelige? Joda, du finner hyggelige folk i de fleste partier, bortsett fra hos SV da selvsagt. Ingen er mer påklistret deltakende, mer skamløst egoistisk og generelt eklere enn slike.

Jeg har vel (når jeg tenker meg om) ved et par anledninger delt rødvin med slike folk (for mange år tilbake), men jeg tror fan meg man blir ekstra fyllesjuk etter slike seanser. Det er noe med atmosfæren :-)

*ler*

Godt smaken er som baken ;o)

Angela1365380318

han er frp patroit, leser aldri brosjyrene deres, ser ikke debatter på tv og vet kun hva de står for når de gjelder innvandring, bensinpriser og skatter. Ikke hvet han mavnet på noen andre en Hagen og Jensen, og han stemmer frp på både kumunevalg og fylkeslister, uten å vite noe om noen av de på listen, jeg synest det er så tragisk dumt, at jeg bare ler av det.

Har ikke funnet "mitt" parti ennå, tenkte på sv, valgtestene sa stem venstre, men jeg havnet på senterpartiet.

laguna1365380434

Nope! Jeg dater aldri fienden..!;-) Jeg har faktisk aldri vært tiltrukket av noen som er vanvittig politisk uenig med meg..(så vidt jeg vet..) Og jeg tror jeg hadde mislikt det. Jeg ser ikke for meg at vi kunne vært sammen særlig lenge uten å krangle,det ville plaget meg voldsomt at vi hadde så forskjellige oppfatninger om viktige ting.

Når det er sagt er jeg sær på mye..Jeg ville helst ikke hatt en partner som avek fryktelig fra meg på livsviktige områder som f.eks musikksmak heller..;-)

Jeg tror at like barn leker ganske morsomt, og at motsetniger før eller siden kommer til å kakke hverandre i hodet med noe hardt..;-)

*skikkelig tolerant*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...