Gjest Nyskjerrige meg Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 og hvor lang tid tar det? 0 Siter
laban Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Den største forandringen blir at Jens, Kristin & co. kommer til å se mye blidere ut og ha et hyggeligere tonefall når de sier "regjeringens politikk" o.l. Akkurat dette kommer til å gå fort. Andre forandringer kommer til å ta lenger tid, mange av dem vil bli nesten umerkelige. Og det staves nysgjerrig. 0 Siter
collins Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Det blir ingen forandringer. Bortsett fra at SV som parti kommer til å bli usynliggjort. Men det gjør ingenting. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107337 0 Siter
gripp Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Det som vil merkes mest for folk flest, er trolig skatte- og avgiftsøkninger. Trolig også renteøkning, men det kommer an på i hvilken grad Jens klarer å temme LO og SV. 0 Siter
Moraki Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Den største forandringen blir at Jens, Kristin & co. kommer til å se mye blidere ut og ha et hyggeligere tonefall når de sier "regjeringens politikk" o.l. Akkurat dette kommer til å gå fort. Andre forandringer kommer til å ta lenger tid, mange av dem vil bli nesten umerkelige. Og det staves nysgjerrig. Jeg fikk bare lyst til å svare på dette innlegget, fordi jeg så et surt svar nede i tråden. En setning bør vel helst ikke begynne med "og" heller. Mye å henge med nebbet for.. 0 Siter
laban Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg fikk bare lyst til å svare på dette innlegget, fordi jeg så et surt svar nede i tråden. En setning bør vel helst ikke begynne med "og" heller. Mye å henge med nebbet for.. Jeg mente svaret litt humoristisk, med en kjerne av sannhet, ikke surt. Ikke henger jeg med nebbet, heller. 0 Siter
Moraki Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg mente svaret litt humoristisk, med en kjerne av sannhet, ikke surt. Ikke henger jeg med nebbet, heller. Da så. Beklager så meget. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Det blir ingen forandringer. Bortsett fra at SV som parti kommer til å bli usynliggjort. Men det gjør ingenting. Der tror jeg du tar feil. I den fireårsperioden som har gått har SV hatt svært liten innflytelse, til tross for at de i 2001 gjorde sitt beste valg noensinne. Men på grunn av Arbeiderpartiets elendige valgresultat i 2001 kunne ikke SV dra nytte av sin store Stortings-gruppe. De tre borgerlige partiene samarbeidet i stor utstrekning med Frp fra sak til sak. Nå får vi en annen situasjon, hvor SV får færre representanter, men pga AP kommer de altså i regjering. Sånn sett kan det sammenlignes litt med Venstre som i forrige periode hadde kun 2 stortingsrepresentanter, men hele 3 statsråder, og dermed større innflytelse enn de vil kunne få med sin nye store stortingsgruppe i opposisjon mot en flertallsregjering. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 De har jo lovet makspris på 1750 pr. mnd for barnehage fra 1/1/2006. Det er jo bare 3 1/2 mnd. til. Skal bli spennende å se om dette skjer. Tror det ikke før jeg ser det. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 De har jo lovet makspris på 1750 pr. mnd for barnehage fra 1/1/2006. Det er jo bare 3 1/2 mnd. til. Skal bli spennende å se om dette skjer. Tror det ikke før jeg ser det. Men synker prisen på barnehagen med 1000 får vel samboeren og jeg minst det samme i økt skatt. Dette kommer til å bli så bra. (ironi) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.