Gjest erwin Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jaggu hang'a seg på gubben inn i Stortinget til partilederdebatten. Ingen, absolutt ingen, av de andre partilederne, hadde med seg ektefelle/partner. På "nachspielet" etter partilederdebatten i TV2 lørdag kveld, dukket denne komisk hårprydede skapningen opp og minglet seg, tett inntil Carl Ivar. Ingen av de andre partilederne hadde ektefelle/partner tilstede i kamera, stående ved bordene. Hva er det for noe med dette merkelige paret? Skjønner de ikke at de dummer seg ut? Svaret er: Tydeligvis ikke. Hagen gjør jo nesten ALT riktig for at FrP skal få suksess, men her bommer han stygt, når han ikke kan holde henne på avstand i mer offisielle sammenhenger. 0 Siter
Gjest Eli peli Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg er enig, det ser helt latterlig ut. Men til deres forsvar må man jo si at hun har og har hatt ulike stillinger høyt i partiadminsitrasjonen (slik at hun også er der i den anledning, og ikke bare som kona til Carl). 0 Siter
gripp Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Han har jo trukket rundt på den dama i alle år, og har styrt FrP til over 22% oppslutning. Så hun har neppe gjort noen skade. 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg er enig, det ser helt latterlig ut. Men til deres forsvar må man jo si at hun har og har hatt ulike stillinger høyt i partiadminsitrasjonen (slik at hun også er der i den anledning, og ikke bare som kona til Carl). Har ikke f eks Siv Jensen hatt en noe større posisjon i partiet enn henne? 0 Siter
Gjest Eli peli Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg er enig, det ser helt latterlig ut. Men til deres forsvar må man jo si at hun har og har hatt ulike stillinger høyt i partiadminsitrasjonen (slik at hun også er der i den anledning, og ikke bare som kona til Carl). Jo, men hvis du ser på de andre partienes valgvake, når partileder kommer inn (til stor applaus), så kommer ofte sekretær eller rådgiver sammen med ham / henne, mens nestlederne allerede er i lokalet. 0 Siter
Gjest Eli peli Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Har ikke f eks Siv Jensen hatt en noe større posisjon i partiet enn henne? Svaret mitt kom visst over spørsmålet ditt.. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Er ikke hun hans sekretær? Skulle bare mangle at hun får være med, hun jobber jo i partiadministrasjonen. Syntes ikke det var så rart jeg da. 0 Siter
Goliath Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 De andre partilederne hadde sine "administrative personer" med seg til Stortinget. Du la kanskje ikke merke til det? Og du vet kanskje da heller ikke at Eli jobber (og har gjort det i "alle år") i Frp's sentrale administrasjon? Så at hun var med var intet merkeligere enn at de andre partilederne hadde med seg representanter for sin administrasjon. Dog viser du hvor lite du vet om de du kritiserer....:-) 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 De andre partilederne hadde sine "administrative personer" med seg til Stortinget. Du la kanskje ikke merke til det? Og du vet kanskje da heller ikke at Eli jobber (og har gjort det i "alle år") i Frp's sentrale administrasjon? Så at hun var med var intet merkeligere enn at de andre partilederne hadde med seg representanter for sin administrasjon. Dog viser du hvor lite du vet om de du kritiserer....:-) Årsaken kan være at jeg ikke orker å se henne. Beklager det. 0 Siter
Goliath Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Årsaken kan være at jeg ikke orker å se henne. Beklager det. Du behøver ikke å se henne for å vite noe mer om hva de ulike personer mener og gjør i politikken. Det er mange andre kvinnemennesker i politikken som går Eli i næringen når det gjelder ufordragelighet. For ikke å snakke om "mannemennesker"...:-) 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Ingen andre partier har for_mann_ heller, da. 0 Siter
Gjest ibro Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Forskjellen er vel at ingen av de andre har ektefeller som jobber for samme partiet som dem selv! Enkelt og greit. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Hun er vel også ansatt i FrP, ganske høyt oppe tror jeg. Vil tro at de andre også hadde med seg div. partifeller - bare at de tilfeldigvis ikke er kona/mannen. 0 Siter
Gjest må vel kunne finne på annet å gjøre. Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Hun er ikke "bare" kona til Hagen da. Hun er også hans personlige sekretær. Herregud, må vel være annet å gjøre enn å drite ut de en ikke liker vel? Og for å ha det sagt: jeg stemmer _ikke_ frp 0 Siter
Gjest printa Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Bak enhver mann, står en STERK kvinne! Eli Hagen i FRP`s tilfelle. ;-) Opplest og vedtatt! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Bak enhver mann, står en STERK kvinne! Eli Hagen i FRP`s tilfelle. ;-) Opplest og vedtatt! Jeg skulle ønske de sterke kvinnen kunne tre fram isteden for å gjemme seg bak ryggen på "såkalte" sterke menn ) 0 Siter
morsan Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg skulle ønske de sterke kvinnen kunne tre fram isteden for å gjemme seg bak ryggen på "såkalte" sterke menn ) He he... Det minner meg om noe som skjedde for en del år tilbake. En rekke politikere hadde mottatt likelydende anonyme trusselbrev, deriblant Eli Hagen (satt ikke hun i kommunestyret i Oslo dengang montro??) Flere av mottagerne uttalte seg på nyhetene om hvor forkastelig det var å skulle skremme folk fra å drive politikk etc. Alle - både kvinner og menn - bortsett fra Eli Hagen snakket for seg selv på nyhetene. I Eli Hagens tilfelle så vi henne med tårevått fjes hulkende på Carl Ivars skulder, mens han holdt armen beskyttende rundt henne og sa at han ikke fant seg i denslags trusler mot hans kjære kone. Hvis du skal stå frem som en sterk kvinne og dessuten delta i politikken på eget grunnlag - og ikke bare som appendiks til husets herre - så burde hun da ha klart å snakke for seg selv. Og selv om mannen fører ordet burde hun latt være å være den gråtende konemor på mannens sterke skulder. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg skulle ønske de sterke kvinnen kunne tre fram isteden for å gjemme seg bak ryggen på "såkalte" sterke menn ) Enig ;-O 0 Siter
Gjest leker best Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Bak en framgangsrik mann står en forundret kvinne. Denne kvinnen ser da ekstra forvirret ut. Sveisen må da ha et plagsomt vindfang? 0 Siter
favn Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 De andre partilederne hadde sine "administrative personer" med seg til Stortinget. Du la kanskje ikke merke til det? Og du vet kanskje da heller ikke at Eli jobber (og har gjort det i "alle år") i Frp's sentrale administrasjon? Så at hun var med var intet merkeligere enn at de andre partilederne hadde med seg representanter for sin administrasjon. Dog viser du hvor lite du vet om de du kritiserer....:-) Men ingen andre har sine administrative medarbeidere i armkroken? I alle fall ikke så folk ser på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.