Gå til innhold

Eli og Carl Ivar Hagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste du ikke at de deler hårspray?

Sikker på det, da?

Trodde Eli brukte hele boksen alene....

Skrevet

Men ingen andre har sine administrative medarbeidere i armkroken? I alle fall ikke så folk ser på.

Sansynligvis fordi de ikke er gift med dem.

Så derfor foregår nok heller det bak lukkede dører, slik at det ikke skal ødelegge "idyllen"...:-)

Gjest åduåduåduåduåduådu
Skrevet

Men ingen andre har sine administrative medarbeidere i armkroken? I alle fall ikke så folk ser på.

Kanskje fordi det ikke er deres koner/menn det.

Ikke så vanskelig å forstå det kanskje.

Skrevet

Sansynligvis fordi de ikke er gift med dem.

Så derfor foregår nok heller det bak lukkede dører, slik at det ikke skal ødelegge "idyllen"...:-)

Ja, man hører jo visse rykter! *kremt*

Skrevet

Jeg liker hverken Carl eller Eli, men at de ønsker å være sammen eller gi hverandre en klem når det går godt det syns jeg da ikke gjør noe :)

Skrevet

Jeg skulle ønske de sterke kvinnen kunne tre fram isteden for å gjemme seg bak ryggen på "såkalte" sterke menn :o)

Dessverre er det slik at det ofte er MENN selv, som er til hinder for at kvinner kommer seg frem, selv om kvinner gjerne vil.

Det krever sin kvinne å trekke i trådene også ;-)

Skrevet

Dessverre er det slik at det ofte er MENN selv, som er til hinder for at kvinner kommer seg frem, selv om kvinner gjerne vil.

Det krever sin kvinne å trekke i trådene også ;-)

Ja det er vel ikke riktig å si gjemme seg bak kanskje, bli sperret av er kanskje mer riktig :o).

Skrevet

Sikker på det, da?

Trodde Eli brukte hele boksen alene....

*knegg*

Min eldste synes Hagen ligner på Frp-eplet: Panneluggveisen det grønne bladet, nesen stilken.

Skrevet

Jeg synes det er skjønn jeg.

Et flott par, er helt enig med deg angående håret hennes, men kan ikke folk få se ut sånn som de vil då. Jeg bryr meg ikke.

Skrevet

*knegg*

Min eldste synes Hagen ligner på Frp-eplet: Panneluggveisen det grønne bladet, nesen stilken.

Husker du dengangen karikaturtegnere tegnet Jan P. Syse med høyrebølgen (altså logoen deres) som dårelokk i panna?

Favoritten min var likevek dem som tegnet den samme logoen som papir so rullet ut fra en dorull!*s*

Å så deilig det er å være litt barnslig! *he he*

Skrevet

Husker du dengangen karikaturtegnere tegnet Jan P. Syse med høyrebølgen (altså logoen deres) som dårelokk i panna?

Favoritten min var likevek dem som tegnet den samme logoen som papir so rullet ut fra en dorull!*s*

Å så deilig det er å være litt barnslig! *he he*

Ja, hvem kan glemme dorullen?

Skrevet

De andre partilederne hadde sine "administrative personer" med seg til Stortinget.

Du la kanskje ikke merke til det?

Og du vet kanskje da heller ikke at Eli jobber (og har gjort det i "alle år") i Frp's sentrale administrasjon?

Så at hun var med var intet merkeligere enn at de andre partilederne hadde med seg representanter for sin administrasjon.

Dog viser du hvor lite du vet om de du kritiserer....:-)

Burde ikke folk heller kritisere den latterlige mannen vi har hatt som stastminister i fire år nå, Kjell Magne Bonde(s)vik?

Skrevet

Burde ikke folk heller kritisere den latterlige mannen vi har hatt som stastminister i fire år nå, Kjell Magne Bonde(s)vik?

Det burde mange gjøre....:-)

Skrevet

De gangene jeg har sett dem i Oslo går de og ni-leier hverandre som om de var nyforelska kjærester, smiler og ler og klarer ikke å ta blikket bort fra hverandre, så det er nok ikke verre enn at de ikke klarer å være fra hverandre i det hele tatt.

Skrevet

Jeg tror verden står på hodet før jeg stemmer Frp, men jeg synes da uansett at folk må få lov til å ha den hårsveisen de vil. Det er jo bare flott å se at folk som har vært gift i så mange år har det så godt sammen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...