Gå til innhold

Storbritannias mest meningsløse kjendis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

*ler*

Her hjemme kan vi jo sette f.eks Pia Haraldsen på lista over nominerte kandidater?

Skrevet

Men det er jo forståelig da, kan ikke hjelpe for det, men damen virker jo stokk stein dum!

Skrevet

*ler*

Her hjemme kan vi jo sette f.eks Pia Haraldsen på lista over nominerte kandidater?

Definitivt. Lo godt da hun uttalte i VG (?) at hun ikke kunne gå på butikken og kjøpe grandis for alle kjente henne igjen... Jeg hadde ikke ant hvem hun var om hun hadde stått rett foran meg engang!

Skrevet

Definitivt. Lo godt da hun uttalte i VG (?) at hun ikke kunne gå på butikken og kjøpe grandis for alle kjente henne igjen... Jeg hadde ikke ant hvem hun var om hun hadde stått rett foran meg engang!

*hehe*

Ved nærmere ettertanke er det kanskje en prestasjon i seg selv å være programleder i et program om klær og shopping, uten å være i stand til å uttale ordet "kjole"...?

Skrevet

*hehe*

Ved nærmere ettertanke er det kanskje en prestasjon i seg selv å være programleder i et program om klær og shopping, uten å være i stand til å uttale ordet "kjole"...?

Hvem er Pia Haraldsen?

Skrevet

Burde hatt en sånn kåring i Norge også, så kunne Pia Haraldsen og Aylar slåss om den jeveste plasseringen.

Skrevet

Skjønt - hva gjør _statsministeren_ på en liste over meningsløse kjendiser??

Skrevet

Hvem er Pia Haraldsen?

Jeg tror hun er niesen til dronning Sonja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...