Gjest 24-25 grader og tett luft.. grrr Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 - hva er normal innetemperatur hos dere? - de som sitter i kontorlandskap foreksempel? 0 Siter
Aryane Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Da jeg satt meg inn hit i morges var det 17 grader, så i dag måtte jeg grave frem ovnen fra boden og nå er det 20.5. Det er vel perfekt innetemperatur. Nå har jeg hjemmekontor da så jeg styrer det selv, men 24-25 grader i et kontorlandskap syns jeg høres varmt ut....."hodepinevarmt" Det er viktig å ha god luft inne, prøv å lufte litt og se om det blir bedre....hvis du har mulighet for det. 0 Siter
Gjest Grrrrr Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Da jeg satt meg inn hit i morges var det 17 grader, så i dag måtte jeg grave frem ovnen fra boden og nå er det 20.5. Det er vel perfekt innetemperatur. Nå har jeg hjemmekontor da så jeg styrer det selv, men 24-25 grader i et kontorlandskap syns jeg høres varmt ut....."hodepinevarmt" Det er viktig å ha god luft inne, prøv å lufte litt og se om det blir bedre....hvis du har mulighet for det. Det er jo selvfølgelig noen frysepinner som aldri vil lufte - for da fryser de på nasen. Lufteanlegget er sperret pga. trekk 0 Siter
fresja Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Det er jo selvfølgelig noen frysepinner som aldri vil lufte - for da fryser de på nasen. Lufteanlegget er sperret pga. trekk Altafor varmt om sommeren (bruker en liten vifte + åpent vindu), og altfor kaldt om vinteren! har ikke termometer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.