Gjest Alt er så dyrt... Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg ser etter en flybillett i en helgperiode i September\begynnelsen av oktober. Alt er jo så dyrt. bruker www.kelkoo.no til å søke opp billetter, synes det er en bra side, men finner ingenting under 1900. Jeg er kanskje gjerrig, men det hender jeg har funnet billett til rundt tusenlappen. Noen som vet hvor jeg kan finne den aller billigste billetten? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 restplass.no eller gotogate.no? 0 Siter
Gjest Alt er så dyrt... Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 restplass.no eller gotogate.no? Jo takk, men alle disse selskapene ligger inne i Kelkoo's søkebase. Jeg lurer på om det finnes noe annet sltrnativ som er billigere? Sikkert ikke men.. Takk for svar likevel.. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Nå skal du jo til Brussel, men må bare triumfere over hvor billige billetter vi fikk til Milano med Ryanair. Kostet 1 kr fram og 149 kroner tilbake ) Det kommer jo noen skatter i tillegg, men for meg og mannen min tur/retur så kom alt på under 900 kroner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.