Gå til innhold

Tempurpute

Gjest tempur bedre enn klumpete pute tror jeg...

Anbefalte innlegg

Gjest tempur bedre enn klumpete pute tror jeg...
Skrevet

Er det noen steder de har tilbud nå? Hvilken størrelse passer en dame/mann?

Fortsetter under...

Skrevet

Enkelte apotek har tilbud en gang i mellom, likeså helsekostbutikker.

Til dame anbefales medium-str. Til mann large. Prøv evt. Millenniumsutgaven med ekstra "hakk" til nakken.

Skrevet

Enkelte apotek har tilbud en gang i mellom, likeså helsekostbutikker.

Til dame anbefales medium-str. Til mann large. Prøv evt. Millenniumsutgaven med ekstra "hakk" til nakken.

Har ikke peiling på om de har tilbud noe sted, jeg betalte ca 700,- for milleniumsutgaven for noen år siden, den er kjempegod hvis man sover på rygg, problemet mitt er at jeg alltid sover på magen, så den blir lite brukt. Tenk over det før du evt. kjøper.

Gjest tempur bedre enn....
Skrevet

Har ikke peiling på om de har tilbud noe sted, jeg betalte ca 700,- for milleniumsutgaven for noen år siden, den er kjempegod hvis man sover på rygg, problemet mitt er at jeg alltid sover på magen, så den blir lite brukt. Tenk over det før du evt. kjøper.

Hva om man ligger på siden?

Skrevet

Hva om man ligger på siden?

Jeg har kjøpt en tempurpute på IKEA til 169,- og er veldig fornøyd med den. De har den enda.

lalala1365380457
Skrevet

Jeg har kjøpt en tempurpute på IKEA til 169,- og er veldig fornøyd med den. De har den enda.

da heter det ikke tempurpute mere ;) tempur er jo eget merke. men mange som selger etterligning ja, har bare vært borti en vond etterligning jeg da =)

Annonse

Skrevet

Tempur på IKEA? SÅ billig? Oj.

lalala1365380457
Skrevet

Tempur på IKEA? SÅ billig? Oj.

er ikke tempur da ;) er etterligning, tempur er jo eget merke!

Skrevet

De selger nok ikke tempur på Ikea. Ikea selger bare sine egne produkter. Så det er nok en etterligning du har kjøpt.

Skrevet

er ikke tempur da ;) er etterligning, tempur er jo eget merke!

Jeg var nok rimelig sikker på den, ja.

;o)

Skrevet

Jeg elsker tempurputa mi! :o) Har str. S, kjøpte str. M til eksen, han er en ganske stor type, men den ble faktisk i høyeste laget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...