Gå til innhold

hvorfor stemte dere på frp?

Anbefalte innlegg

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg stemte i hvert fall ikke frp. Men her var _en_ som stemte venstre i vår kommune, trodde det var bare jeg som kjente flisa her, jeg:-/

Skrevet

Det er mange andre ting du ikke skjønner "bæret" av?

Kan du ikke liste opp noen flere saker, så kan folk få fylle inn etterhvert. Hvis du skal starte tråder med alt du ikke skjønner bæret av, blir det litt too much, skjønner du.

Gjest skjønner ikke bæret
Skrevet

Det er mange andre ting du ikke skjønner "bæret" av?

Kan du ikke liste opp noen flere saker, så kan folk få fylle inn etterhvert. Hvis du skal starte tråder med alt du ikke skjønner bæret av, blir det litt too much, skjønner du.

Hvis det er et problem for deg, kan du jo bare la være å åpne trådene!

Skrevet

Hvis det er et problem for deg, kan du jo bare la være å åpne trådene!

Ja, du skjønner jo ikke "bæret", signerer faktisk med dette, så det er neppe noe tap å la dine innlegg ligge uåpnet.

Skrevet

Nå har ikke jeg stemt Frp, men de har da noen gode saker de også, så det er vel ikke så rart. Er det, det da?

Det spørs jo hva hver enkelt vektlegger og hva man selv mener er viktig.

Skrevet

De har vel ikke bedre vett.

Men hvorfor spammer du dol med alskens skjønner-ikke-tråder? Kan du ikke bare ramse opp det du lurer på i én tråd?

Gjest leker best
Skrevet

Fordi noen kalte FRP-velgere for idioter. Og da ville jeg heve gjennomsnittet, være en motvekt mot de urimelige og løgnaktige svertekampanjene.

Jeg har aldri trodd på at aviser gir oss sanheten, og velger ut den som er mest utskjelt. Det er er sikkert den de helst ikke ser på tinget, og det passer meg bra.

Skrevet

Fordi noen kalte FRP-velgere for idioter. Og da ville jeg heve gjennomsnittet, være en motvekt mot de urimelige og løgnaktige svertekampanjene.

Jeg har aldri trodd på at aviser gir oss sanheten, og velger ut den som er mest utskjelt. Det er er sikkert den de helst ikke ser på tinget, og det passer meg bra.

"være en motvekt mot de urimelige og løgnaktige svertekampanjene"

Hvis svertekampanjene er urimelige og løgnaktige, så blir du jo i såfall ikke en motvekt. Hvis et intelligent individ skal være en motvekt til resten av velgerne, så må det jo bety at resten er mindre intelligente. Ipso facto.

".........................................."

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

"være en motvekt mot de urimelige og løgnaktige svertekampanjene."

Da er det jammen flott at du stemte et parti som aldri har svertet noen! :-P

Det er misforstått å tro at man kan samarbeide bare fordi man er borgerlige, det et tross alt politikken man skal samarbeide om, ikke en knagg man kaller "de borgerlige".

Skrevet

Vel, jeg gjorde ikke det. Men jeg tror at mange gjør det fordi de er lei av at alle snakker om ting og ikke gjør noe. Nå vil de gjerne gi FrP sjansen til å gjøre noe med alle lovnadene sine.

Spørsmålet er jo om FrP faktisk kan utrette noe i praksis, eller om de bare har munnen veldig full...

Skrevet

Jeg kjenner ingen som innrømmer at de stemmer FRP (bortsett fra de som er aktive i partiet), og det er jo ingen som innrømmer det her heller. En stor del av FRP-velgerne er nok førstegangsvelgere, vil jeg tro.

Skrevet

jeg stemte ikke frp, men hos de jeg kjenner som gjorde det så er det for å få vekk utlendingene..rett og slett

Skrevet

jeg stemte ikke frp, men hos de jeg kjenner som gjorde det så er det for å få vekk utlendingene..rett og slett

Åssen 'få de vekk'?

Skrevet

Åssen 'få de vekk'?

Bli kvitt dem fra jordens overflate?

Brune mennesker er utrolig skumle, og faren for at Norge blir muslimsk i løpet av de rød-grønnes fireårsperiode er nå overhengende.

Det ville naturligvis ikke skjedd med frp ved roret, for da hadde alle brune og grønne mennesker blitt båret ut av Norge i et skuffetempo Martin Schanke ikke engang er i nærheten av når 16-åringene inntar vannsenga hans.

Skrevet

Bli kvitt dem fra jordens overflate?

Brune mennesker er utrolig skumle, og faren for at Norge blir muslimsk i løpet av de rød-grønnes fireårsperiode er nå overhengende.

Det ville naturligvis ikke skjedd med frp ved roret, for da hadde alle brune og grønne mennesker blitt båret ut av Norge i et skuffetempo Martin Schanke ikke engang er i nærheten av når 16-åringene inntar vannsenga hans.

Ja, 'få dem vekk' må jo med nødvendighet bety vekk fra jordas overflate eller vekk fra Norge.

Fint hvis noen Frp-ere føler seg kallet til å svare?

Skrevet

De har vel ikke bedre vett.

Men hvorfor spammer du dol med alskens skjønner-ikke-tråder? Kan du ikke bare ramse opp det du lurer på i én tråd?

"Men hvorfor spammer du dol med alskens skjønner-ikke-tråder? Kan du ikke bare ramse opp det du lurer på i én tråd?"

Wow, er du i gang igjen!?

Jeg er en annen person som har fått et lignende svar fra deg i en annen tråd, og jeg har sett enda en person som du har svart likt eller lignende til!

Du som beskylder alle for å spamme dol i måned og årevis burde kansje gå i deg selv for å finne ut hvem som _egentlig_ spammer dol med grunnløse beskyldninger.

Hvem som helst kan sende så mange skjønner-ikke-tråder som de ønsker forstår du, uten at du skal reagere på denne måten.Da får du heller hoppe over tråden!

For ordens skyld,jeg er ingen Frp-sympatisør.

Skrevet

Du skriver: "Fordi noen kalte FRP-velgere for idioter."

Hvis du valgte parti på grunn av en bemerkning fra "noen", så beviser du jo nettopp at "Frp-velgere ER idioter".

Det må være den mest idiotiske begrunnelsen jeg har hørt!

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...