Gjest leker best Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Du skriver: "Fordi noen kalte FRP-velgere for idioter." Hvis du valgte parti på grunn av en bemerkning fra "noen", så beviser du jo nettopp at "Frp-velgere ER idioter". Det må være den mest idiotiske begrunnelsen jeg har hørt! Med vennlig hilsen En dag forstår du at en stemme er en stemme. Som en rose er en rose. 0 Siter
Gjest leker best Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 "Men hvorfor spammer du dol med alskens skjønner-ikke-tråder? Kan du ikke bare ramse opp det du lurer på i én tråd?" Wow, er du i gang igjen!? Jeg er en annen person som har fått et lignende svar fra deg i en annen tråd, og jeg har sett enda en person som du har svart likt eller lignende til! Du som beskylder alle for å spamme dol i måned og årevis burde kansje gå i deg selv for å finne ut hvem som _egentlig_ spammer dol med grunnløse beskyldninger. Hvem som helst kan sende så mange skjønner-ikke-tråder som de ønsker forstår du, uten at du skal reagere på denne måten.Da får du heller hoppe over tråden! For ordens skyld,jeg er ingen Frp-sympatisør. Det skyldes arroganse. 0 Siter
Sør Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 En dag forstår du at en stemme er en stemme. Som en rose er en rose. Jepp. Og, basert på det du skriver", så er Frp-velgere tydeligvis "idioter". Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest leker best Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jepp. Og, basert på det du skriver", så er Frp-velgere tydeligvis "idioter". Med vennlig hilsen Ingen kan bestemme hvordan et inntrykk skal oppfattes. 0 Siter
Gjest skjønner ikke bæret Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Ja, du skjønner jo ikke "bæret", signerer faktisk med dette, så det er neppe noe tap å la dine innlegg ligge uåpnet. ...men du klarte ikke å la være, gjorde du vel? 0 Siter
Sør Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Ingen kan bestemme hvordan et inntrykk skal oppfattes. Når man velger hvilket parti man skal stemme på basert på en kommentar fra "noen", så er vel "idiot" en ganske passende betegnelse? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest just derfor Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Han ene jeg vet om som har stemt, stemte på frp Bare pga bensinpris og annet bilsnakk. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Når man velger hvilket parti man skal stemme på basert på en kommentar fra "noen", så er vel "idiot" en ganske passende betegnelse? Med vennlig hilsen Baserer vi ikke alle våre stemmer på kommentarer fra noen? Spesielt politikere? Noen må jo si noe for at velgerne skal bestemme hvem de vil holde med. Om det er kommentarer, monologer, dialoger, eller innlegg spiller vel ingen rolle? 0 Siter
Gjest knarp Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Blant annet derfor: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107326 0 Siter
Sør Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Baserer vi ikke alle våre stemmer på kommentarer fra noen? Spesielt politikere? Noen må jo si noe for at velgerne skal bestemme hvem de vil holde med. Om det er kommentarer, monologer, dialoger, eller innlegg spiller vel ingen rolle? Man kan jo basere avgjørelsen på politikken til de forskjellige partiene (partiprogram, lederene i partiene), og ikke en tilfeldig kommentar fra en "noen". Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest :-D Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 "Men hvorfor spammer du dol med alskens skjønner-ikke-tråder? Kan du ikke bare ramse opp det du lurer på i én tråd?" Wow, er du i gang igjen!? Jeg er en annen person som har fått et lignende svar fra deg i en annen tråd, og jeg har sett enda en person som du har svart likt eller lignende til! Du som beskylder alle for å spamme dol i måned og årevis burde kansje gå i deg selv for å finne ut hvem som _egentlig_ spammer dol med grunnløse beskyldninger. Hvem som helst kan sende så mange skjønner-ikke-tråder som de ønsker forstår du, uten at du skal reagere på denne måten.Da får du heller hoppe over tråden! For ordens skyld,jeg er ingen Frp-sympatisør. Hvorfor gidder du å svare de som masseproduserer dritt hele døgnet ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.