Gå til innhold

hvorfor stemte dere på frp?

Anbefalte innlegg

Gjest leker best
Skrevet

Du skriver: "Fordi noen kalte FRP-velgere for idioter."

Hvis du valgte parti på grunn av en bemerkning fra "noen", så beviser du jo nettopp at "Frp-velgere ER idioter".

Det må være den mest idiotiske begrunnelsen jeg har hørt!

Med vennlig hilsen

En dag forstår du at en stemme er en stemme.

Som en rose er en rose.

Gjest leker best
Skrevet

"Men hvorfor spammer du dol med alskens skjønner-ikke-tråder? Kan du ikke bare ramse opp det du lurer på i én tråd?"

Wow, er du i gang igjen!?

Jeg er en annen person som har fått et lignende svar fra deg i en annen tråd, og jeg har sett enda en person som du har svart likt eller lignende til!

Du som beskylder alle for å spamme dol i måned og årevis burde kansje gå i deg selv for å finne ut hvem som _egentlig_ spammer dol med grunnløse beskyldninger.

Hvem som helst kan sende så mange skjønner-ikke-tråder som de ønsker forstår du, uten at du skal reagere på denne måten.Da får du heller hoppe over tråden!

For ordens skyld,jeg er ingen Frp-sympatisør.

Det skyldes arroganse.

Skrevet

En dag forstår du at en stemme er en stemme.

Som en rose er en rose.

Jepp. Og, basert på det du skriver", så er Frp-velgere tydeligvis "idioter".

Med vennlig hilsen

Gjest leker best
Skrevet

Jepp. Og, basert på det du skriver", så er Frp-velgere tydeligvis "idioter".

Med vennlig hilsen

Ingen kan bestemme hvordan et inntrykk skal oppfattes.

Gjest skjønner ikke bæret
Skrevet

Ja, du skjønner jo ikke "bæret", signerer faktisk med dette, så det er neppe noe tap å la dine innlegg ligge uåpnet.

...men du klarte ikke å la være, gjorde du vel?

Skrevet

Ingen kan bestemme hvordan et inntrykk skal oppfattes.

Når man velger hvilket parti man skal stemme på basert på en kommentar fra "noen", så er vel "idiot" en ganske passende betegnelse?

Med vennlig hilsen

Gjest just derfor
Skrevet

Han ene jeg vet om som har stemt, stemte på frp Bare pga bensinpris og annet bilsnakk.

Skrevet

Når man velger hvilket parti man skal stemme på basert på en kommentar fra "noen", så er vel "idiot" en ganske passende betegnelse?

Med vennlig hilsen

Baserer vi ikke alle våre stemmer på kommentarer fra noen? Spesielt politikere?

Noen må jo si noe for at velgerne skal bestemme hvem de vil holde med. Om det er kommentarer, monologer, dialoger, eller innlegg spiller vel ingen rolle?

Skrevet

Baserer vi ikke alle våre stemmer på kommentarer fra noen? Spesielt politikere?

Noen må jo si noe for at velgerne skal bestemme hvem de vil holde med. Om det er kommentarer, monologer, dialoger, eller innlegg spiller vel ingen rolle?

Man kan jo basere avgjørelsen på politikken til de forskjellige partiene (partiprogram, lederene i partiene), og ikke en tilfeldig kommentar fra en "noen".

Med vennlig hilsen

Skrevet

"Men hvorfor spammer du dol med alskens skjønner-ikke-tråder? Kan du ikke bare ramse opp det du lurer på i én tråd?"

Wow, er du i gang igjen!?

Jeg er en annen person som har fått et lignende svar fra deg i en annen tråd, og jeg har sett enda en person som du har svart likt eller lignende til!

Du som beskylder alle for å spamme dol i måned og årevis burde kansje gå i deg selv for å finne ut hvem som _egentlig_ spammer dol med grunnløse beskyldninger.

Hvem som helst kan sende så mange skjønner-ikke-tråder som de ønsker forstår du, uten at du skal reagere på denne måten.Da får du heller hoppe over tråden!

For ordens skyld,jeg er ingen Frp-sympatisør.

Hvorfor gidder du å svare de som masseproduserer dritt hele døgnet ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...